hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - lammelse...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 lammelse...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

anka_aa

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2004 :  13:43:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseanka_aa  Svar med kopi av melding
her en dag så trodde jeg seriøst at hesten mis skulle dø...
da jeg skulle hente henne på beite, så sto hun å hang med hode i vanndunken. jeg fikk sleeept henne med meg hjem til stallen, men hun var slettes ikke bra! leppene og tunga var helt lammet. ..hang bare, lixom. hun var veldig tørst, men fikk ikke til å drikke p.g.a den hengende leppa... rota bare rundt i vannet og søla. buken var helt opptrekt, hun hadde diarè, slimhinnene var hvite og hun kjentes veldig kald ut,..selv om tempèn var på 38,2 grader. ...noen som vet va dette kunne være?? har mistanke om at hun kunne ha spist noe hun ikke tålte... men dyrlegen ble iallefall tilkalt... hun fikk pencilin...og timer etterpå lå hun langflat på i trøa si... gjett om eieren var beskymret, da!!!
..men, så kom hun seg! begynte å spise litt, og fikk til å drikke!!(lettet, da eller???!!) ..å nå idag, 2 dager etter så er merra like frisk og rask (og ikke minst SULTEN..) som før.

-aNNeK-

Stinem

» VIP

Skrevet - 31/07/2004 :  19:15:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Ga ikke dyrlegen noen diagnose? dette hørtes da helt forferdelig ut..
Gå til toppen av siden

anka_aa

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  17:44:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseanka_aa  Svar med kopi av melding
næj.. dyrlegen kunne ikke forstå hva det kunne være... (..men så er ikke akkurat dyrlegene i bygda noen hesteeksperter heller da..)
-aNNeK- Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  22:01:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Fy søren så ekkelt!!! Stakkars deg!! Jeg vil råde deg til å ta kontakt med HESTESPESIALISTER! Lokaldyreleger har stortsett ikke så stor greie på sånne litt "særegne" hestesykdommer(jeg snakker av erfaring!). Du kan ringe de, og de gir deg så gode råd og de er så behjelpelige som mulig! Det er ihvertfall verdt et forsøk!!
Håper hesten din blir bra!!=)

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 10/08/2004 :  07:34:49  Vis profil  Svar med kopi av melding

Heisan!

Hesten var de-hydrert...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.