hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skoies hesteutstyr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Skoies hesteutstyr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Katrina-
» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2004 :  22:21:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Lurer på om noen har noen erfaringer med Skoies? Vurderer å bestille meg en ridebukse derfra, men er ikke sikker på om jeg skal velge Skoies eller hooks. Har tidligere handlet på Hooks og har vært fornøyd med det jeg har kjøpt. Skoies er billigere, men er også kvaliteten dårligere?

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/07/2004 :  22:21:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Har bare bra erfaringer med Skoies.

Har bestilt saker og ting fra både Hööks og Skoies, og min erfaring er at Skoies er vel så bra som Hööks.

..det er ikke alltid man får det man betaler fro hos Hööks, for å si det sånn

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

juliade
» VIP

Skrevet - 23/07/2004 :  23:01:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hooks har kun høye priser på dårlig kvalitet, dårlig passform og dårlig service.
en del av rideskole elevene mine har handlet utstyr der fordi de tror det er billig. det koster like mye der som på andre utstyrs forretninger som har kjente kvalitets varer.

anbefaler deg å ikke handle på hooks!!!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2004 :  09:57:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hooks har kun høye priser på dårlig kvalitet, dårlig passform og dårlig service.
en del av rideskole elevene mine har handlet utstyr der fordi de tror det er billig. det koster like mye der som på andre utstyrs forretninger som har kjente kvalitets varer.

anbefaler deg å ikke handle på hooks!!!

Opprinnelig postet av juliade

Her tror jeg det finnes delte erfaringer. Om Hööks altså.. Jeg har tildels opplevd noe dårlig kvalitet, men jeg har også opplevd kvalitet som holder. Og jeg har vært fornøyd med både service og passform. Det kan ofte være problemer med å bytte varer for å få pengene tilbake, men dette vet jeg flere som har gjort på Hööks for eksempel.

Av rideklær har jeg kjøpt flere ridebukser, vester, hansker, gensere etc. Det eneste her jeg ikke har likt er en "helskinnsbukse" med kunstskinn. Kunstskinnet var av dårlig kvalitet, og buksa hadde dårlig passform. Denne buksa selger de ikke lenger. Men buksene uten skinn har jeg jeg god erfaring med. Nå har jeg endel av disse buksene, men har vel kun brukt to av dem så mye at jeg kan bekrefte at kvaliteten er virkelig holder mål. Den ene av disse buksene har gått dukken, mens den andre fremdeles holder seg (nesten til min store fortvilelse, for jeg vil bytte den ut.. Men ikke før den er ubrukelig..;). Jeg har kjøpt andre bukser i andre butikker til langt dyrere penge, som faktisk har gått dukken langt tidligere. Nå er vel de skikkelige ridebuksene som Eurostar og Pikeur i bunn og grunn best, men det er ikke alle som har råd til disse. For min del liker jeg Hööks-buksene til enkle bukser som er lette å vaske og tørke, og så kan jeg bruke Pikeur ellers.

Fordelen med Hööks er også at de selger ut mye billig i forbindelse med bytting av katalog.. Betalte faktisk 187,50kr for den buksa jeg har vært aller, aller mest fornøyd med til nå Og 200kr for den som aldri vil gi slipp.. Men når jeg snakker om disse buksene i forhold til pris tar jeg utgangspunkt i fullpris, selv om jeg betalte langt mindre.

Men nå skal det sies at man ikke bør være helt blind på priser. Merkevarer de selger på Hööks er ofte dyrere enn andre steder. Eks. Bucas, Eskadron. Men prisbevisst bør man uannsett være..

Jeg har forøvrig også god erfaring med endel av lærvarene til Hööks. Har unngått de aller billigste varene (så disse vet jeg ikke noe om), men varene i "middelsklasse" er jeg fornøyd med. Tenker da på tøyler og hodelag etc.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2004 :  19:41:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler Skoies på det varmeste!

Har kjøpt mye der, bla 2 vogner, seler, dekkener, og alt mulig annet stort sett.
Servicen er MEGET god, fikk blandt annet låne hjem 2 helt nye saler på prøve uten at det kosta meg et øre.

De ekspederer raskt, og så får i hvertfall jeg alltid en overraskelse når jeg bestiller.
Det er kanskje barnslig, men kjekt...hehe...

Jeg handler ganske mye på Høøks også, og er stort sett fornøyd med utstyret jeg har kjøpt der.
MEN jeg sjekker alltid om de har det samme på Skoies først...
Dels fordi de oftest er billigere, på like god kvalitet.
Men også fordi det tar under halve tiden fra jeg bestiller og til jeg har varene hjemme.

Høøks får mye kritikk, noe fortjent men noe ufortjent også.
Enkelte merker er dure der, feks Stubben.
Lurt å sjekke rundt i hvertfall.
Kvaliteten på Høøk`s eget merke er variabel synes jeg.
Har noen dekkener derfra, og er ikke like glad i alle sammen.
Men sånn er det uansett hvor man handler tror jeg.

I alle fall, om du finner noe du liker hos Skoies synes jeg du skal gi dem en sjanse.
Tror ikke du vil angre!

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 01/08/2004 :  23:37:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempefornøyd med Skoies! Har bestil endel varer derfra, og det er alltid super service!

Varene har bra pris, de blir levert raskt, og de holder den standarden som blir opplyst. Men det jeg nok liker best er at de som jobber der alltid yter topp service som sagt De har ringt meg opp spesielt for å opplyse om varer som ikke er lagt ut på hjemmesiden, men som de har inne. Det har ikke jeg opplevd fra andre butikker iallefall. Hyggelig at du får en liten ekstra gave også.

Hooks har jeg ikke erfaring med, så kan ikke si noe for/imot dem. Men du kan godt prøve Skoies dersom du finner det du liker der. Så kan du avgjøre selv etterpå hvor du vil handle fra. Jeg anbefaler iallefall Skoies
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  19:03:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
har bestillt utstyr for 2400 kr fra skoies nå!!! Og venter i spenning på det, virket som en veldig seriøs butikk derfor valgte jeg å bestille derfra... dessuten var det ganske billig ting der =)
Håper jeg blir fornøyd med det jeg har bestilt...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

***LUNA***
» VIP

Skrevet - 09/08/2004 :  10:15:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ganske fornøyd med skoies! Har bestilt der flere ganger. Skjekker alltid ut hvilken nettbutikk som har de rimeligste varene av de varene jeg skal bestille. Da ender det som regel opp med skoies!

Det eneste negative jeg kan komme på er at det er litt rare størrelser og passform på noen av varene til rytter. Bestilte jodphurs som det stod at var små i størrelsen, så jeg bestilte en størrelse større, men de ble for store. Disse rimelige leggchapsene de selger er veeeldig trange i størrelsen, dette står ikke oppgitt. Jeg bruker vanligvis str M og da har jeg god plass. Str M fra skoies fikk jeg bare så vidt på meg, måtte bestille L og disse var nesten litt trange de også!

Ellers så er det meget positivt at de har flere varer enn det som ligger ute på nett. Bruker bare å skrive hva jeg ønsker å bestille i tillegg i en rute for komentarer for bestillingen. Får også med en ting gratis av og til! Fikk en salhenger da jeg bestilte sal, og et fluepannebånd nå sist (enda det var en liten bestilling!). Sånt noe liker jeg!

At de har månentlige tilbud er også et stort pluss!

Hööks har jeg egentlig ikke så mye negativt å si om heller, men de er egentlig ganske dyre.... Pluss er jo det at de har en katalog å bla i som gir litt bedre oversikt.
Gå til toppen av siden

Boyen

» VIP

Skrevet - 15/08/2004 :  11:21:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte meg en ridebukse før sommeren, helskinn fra skoies.
og er kjempe fornøyd med kvaliteten og passformen..helt super bukse! har handla nesten alt av utstyr til meg og hesten min der og har ingen ting
å klage på. og servicen er helt topp!! Har fått lånt med meg hjem masse utstyr og bukser..han har til og med vært på stallen min å sjekka at salen passer til hesten min

Har fått ganske mange gode "røver" kjøp der ja

INTET NEGATIVT Å SI OM SKOIES NEI !!
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2004 :  11:28:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Bestiller stort sett kun hos skoies, god service, kort leveringstid, bra kvalitet, og ikke minst billig! Anbefaler skoies fremfor høøks!
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

akj

Skrevet - 15/08/2004 :  17:23:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har da gleden (?) av å bo kun et par km fra Hööks, så jeg har muligheten for å stikke innom med jevne mellomrom. Synes det er bedre enn å handle fra katalog - eller over nettet.

Som regel handler jeg de litt dyrere tingene andre steder, som f.eks. sal, hodelag og ridestøvler, men alle de andre småtingene som man til stadighet trenger er greie å kjøpe på Hööks.

Jeg er fornøyd med det meste, men det er klart at jeg forventer ikke å få all verdens kvalitet når grima koster 35,-...

Har hatt behov for å bytte ei jakke en gang som glidelåsen gikk i stykker på, og da var det ikke noe problem å få ny jakke eller pengene tilbake. Jeg valgte ny jakke.

Skoies har jeg aldri handlet hos. Ser liksom ikke nødvendigheten av det med Hööks og Caprilli som nærmeste naboer.

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2004 :  08:45:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg har handlet mange ganger hos Skoies, og er fornøyd både med varene, prisene og servicen.
Derfor kan jeg bare anbefale dem. Ridebuksene mine er superbra, og de kostet under 500.- og har syntetisk vaskbart helskinn. Har kjøpt endel stallutstyr der som har hatt god kvalitet og vært veldig rimelig.

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 25/08/2004 :  23:53:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempefornøyd med Skoies. Billig utstyr og jeg syns kvaliteten er bra! Bra service osv..

Jeg vurderer å kjøpe en vogn derfra, men er det noen som vet hvor mye det koster i frakt osv?? (Har ikke så mye mer penger enn til selve vogna)
Gå til toppen av siden

Ann Cecilie

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2004 :  07:51:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn Cecilie  Svar med kopi av melding
Jeg er også kjempe fornøyd med det jeg har handla hos Skoies

Henta seinest i går pakke med to ridebukser!! Og igjen som alltid , fikk jeg med en liten ekstra ting, som takk for handelen!!!

Tror jeg bestilte varene på fredagen, så det er utrolig kort ventetid, iallefall i forhold i Hööks..

Ann Cecilie

http://www.geocities.com/fredriksb_hest/

http://www.geocities.com/fredriksborger/
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.