hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - høstkolleksjonen fra hööks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 høstkolleksjonen fra hööks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2004 :  19:25:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg vil vite hva dere syns om høstkolleksjonen i høst i år. Var det noe du likte spesielt, eller var det noe du syns var stygt og bortkastet?
Jeg likte kjempemye i denne katalogen, og forelsket meg i en lue som jeg så. Håper jeg får råd til å bestille!

Haddefint
Marte

-Marte

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2004 :  21:16:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Fant som vanlig masse i hööks som jeg fikk lyst på

Er kjempeglad i brunt til hesten min og det var det jo en del av!

Alle har vel forskjellige meninger om ting & tang i denne katalogen også!

Personlig synes jeg de heller skulle fortsatt med big horn w.salene istedenfor de de har fått nå, de nye salene så ikke sånn veeeldig holdbare ut etc. men,men..
Men fikk veldig lyst på det trail brøstet..
Og de beinbeskytterne med refleks var jo kjempesmarte! Skal kjøpes når mørket faller på
De har også fått mange nye dekken,skal selv kjøpe meg "autumn" dekkenet!
Også var det jo masse annet jeg ville ha!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2004 :  22:39:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
For over en måned siden kjøpte jeg for første gang ridebukse til fullpris på Hööks. De hadde nemlig akkurat fått inn disse rutete, og jeg likte godt de blå. Det er ikke skinn i dem, men synes det er greit med ridebukser som er enkle å vaske, og som tørker fort (i tillegg til skikkelig helskinnsbukser, hvor Höökskvaliteten erfaringemessig ikke holder mål da de ikke bruker ekte skinn i "helskinnsbuksene" sine).

Disse buksene er i den nye katalogen. Liker dem jeg.. Er til og med matchende dekken, men dekken til hesten jeg ikke har skal jeg jo ikke ha..

Flere flotte shabraker og dekner også (linket opp det jeg likte best jeg). Og DVDen "Balanced Beginings" virker jo absolutt interessant.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2004 :  17:24:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Joda, det var endel ting som fant i smak i nye katalogen også. Skal til hööks i høst da vi flytter snart og blir boende bare 1 time med bil unna (mot nå nesten 6 timer) og shoppe masse.

bla:
-helskinnsridebukse, brun med brunt skinn.
-brune beinbelegg i neopren med svart forsterkning
-brunt trail fortøy
-noen shabracker, av de 2 nye typene.
-den grå jakken på forsiden (pelsjakke)(til meg og ungene mine)
-nye sko, bare slike billige vintersko til 299 kr (til meg og datteren min)
-Lurer også på det "autum" dekkenet med fleecefor. kan det holde istedet for bucas smartex i høst tro?
-ridestrømper, rutete + et par i ull. også til datteren min.
-og sikkert noe annet også.

ser ut til at jeg får brukt opp litt penger hos hööks i år også ja.
Gå til toppen av siden

Oslojente

Skrevet - 23/07/2004 :  17:51:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spoff
Litt utenfor debatten,men vet du hvor jeg får tak i helskinn ridebukse?? har ikke fått tak i det på flere år jeg :((
Erfaringsmessig er kunstskinn lett å vedlikeholde,men man sitter ikke like godt i salen.

Redigert av - Oslojente den 23/07/2004 17:56:17 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2004 :  19:14:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spoff
Litt utenfor debatten,men vet du hvor jeg får tak i helskinn ridebukse?? har ikke fått tak i det på flere år jeg :((
Erfaringsmessig er kunstskinn lett å vedlikeholde,men man sitter ikke like godt i salen.

Opprinnelig postet av Oslojente

Svart i annen debatt: "Helskinn ridebukser.". Det er sørgelig med denne kunstskinntrenden. Jeg har en bukse med kunstskinn (Hööksvariant), og den er som sagt elendig.. "Skinnet" ble nuppete etter førstegangs bruk, og er som du sier ikke like gode som de med ekte skinn. Greie å vedlikeholde, men da foretrekker jeg bukser helt uten skinn som holder seg fine lengre. Selv om skinn er best.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2004 :  19:47:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
Det westernutstyret som har kommet nå er jo kjempelekkert =)
Har lyst på det derre på side 107, eller 105... Det er bare dødsfint... Men men, har ikke så mye penger. Tilsammen så blir det jo over 9000 kr/4500kr... Men kan jo spare(etter at jeg er ferdig å spare til stübben sal).
Syntes også det svarte horsepower dekkenet på side 80 er fint, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe det... blir litt dyrt å kjøpe et sånn dekken, når jeg bruker dekken på hesten min kun i kanskje en måned tilsammen i løpet av året.
Skal kjøpe et bitt til hesten min da, og da kjøper jeg sikkert det på hööks...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.