hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvor mye i bryllup?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 hvor mye i bryllup?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2004 :  18:39:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
yay! nå har jeg fått tilbud om kjøring i et bryllup og skal takke ja(måtte ha litt betenkningstid) prøvde å ringe i stad men ingen svarte.

det jeg da lurer på er: hvor mye er det vanlig å ta for å kjøre i et bryllup? vil egentlig ikke ta mye over prisen, da dette blir mitt første bryllup

jeg og Julie(og Tone) begynner da å etablere oss nå, tjent godt over 1000 kroner, på 5 ganger eller noe, senest st.hansaften tjente vi 410 kroner HVER(vi deler) på ca 2 1/2 time....
i dag tjente jeg 140 kroner + at vi jobber med noe som vi syns er GØY!(OK så er ikke 5 unger i ei vogn som roper "fortere!" alltid like gøy, men de er da søte)
må bare skryte

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99%

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2004 :  18:44:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
en ting til! hva er det vanlig å ha på? tenkte på hvit sjorte og svarte bukser, MEN går det ikke ann å ha på stvneklærne(og pynte litt på, da ikke sjorta/jakka er så pen)?
vil det se dumt ut?

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2004 :  20:06:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
må bare få si at jeg har bare 'deltatt' i barneridningen to ganger, og begge gangene har jeg bare tjent 60 kr... barna synes Lolita er skummel, for hun er så stor, så da vil de bare ri fjordingene

mvh kristy og store, skumle lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2004 :  23:41:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Da jeg var mindre hadde vi noe bryllupskjøring med hestene jeg rei. Vi kledde oss da i stevneklær (hvite ridebukser, jakke, skjorte og støvler). Vogna var ganske stor, og vi pyntet den med løv og nasjonalfargede bånd og norske flagg. Og pusset selvfølgelig alt utstyr og vogn veldig godt. Husker ikke hva slags pris vi benyttet, men akkurat bryllupskjøring hvor det både er endel forarbeid i tillegg til selve kjøringen synes jeg du kan ta endel. Å ta 1000kr, eller eventuelt mer for hele oppdraget synes jeg ikke er ufornuftig. "Proffene" tar nok endel mer, men så har de gjerne vogner som kanskje er mer staselige og mer etterspurte enn dere. Se ann litt utstyret dere har, og om dere synes dere kan ta såpass. Men å være litt høy i pris er ikke farlig. Alle mulige slike bryllupsting koster skjorta..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2004 :  00:44:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
bunaden til Elisabeth er jo kjempefin (noe har nordlendinger faktisk fått til og), kunne hun ikke brukt den?

mvh kristy

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2004 :  00:54:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Har dere bunad stemmer jeg selvsagt også for det antrekket fremfor stevneklær!
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2004 :  21:22:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
hm, vet ikke helt, mamma og noen til syns jeg burde bruke litt mer "kusk-klær" da de er kusk jeg skal være, jeg kjenner jo ikke de jeg skal kjøre til osv, jeg er jo "bare" en kusk
en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

MartineNN

» VIP

Skrevet - 26/06/2004 :  22:22:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dra på divoza.com å se på kuske klærne, se om du får noen ideer!!

Lykke til. må få høre hvordan det gikk!!
Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2004 :  19:04:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
takk =O) så litt, fant ikke mye, men noe, så kun for menn =O(
menmen, finner nok noe =)
nå er det vogn jeg er mest ute etter, hehe! ettersom den jeg mest sannsynlig skulle ha ble veldig ødelagt, stakkar Lenar!!!!!

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2004 :  20:07:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
episoden Elisabeth refererte til (les: ødelagt vogn, stakar Lenar) var at hesten (lenar) ble skremt og stakk med vogna på slep, dro med seg 3 vogner til, hoppet over gjerdet inn til trøa hvor hestene står, og begynte å bukke og herje der. vogna ble nesten pinneved (brukne kjeker og avrevne seter), men det gikk bra med hesten, heldigvis. han ble (selvfølgelig) redd, og skalv og nektet å stå i ro da vi prøvde å kjøre på vogn igjen, så her må Julie (eieren) begynne på nytt igjen. veldig synd, siden Lenar var en toppers kjørehest (og vogna var museets)...

mvh kristy og lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2004 :  23:40:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
enda mer off topic: jeg begynner å skjelve bare av tanken, er i sjokk ennå. takk gud for at han ikke ble skadet "utenpå" atpåtil, hadde det vært Laura hadde jeg blitt hysterisk tror jeg! eller bare vært roli for henne, men OIGH assa!

Brum

Skrevet - 20/06/2005 :  15:58:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Dette høres veldig uansvarlig ut, er du klar over hva slags ansvar det innebærer å kjøre i et bryllup? Eller drive med oppdragskjøring i det hele tatt. Håper virkelig ikke det er den samme hesten du skal bruke..
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  16:58:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uansvarlig? Vi snakket om to vist forskjellige hester, eneste likeheten mellom dem er at de er av samme rase. Vi la veldig stor vekt på sikkerheten hele fjor sommer (for det er faktisk et år siden dette nå), særlig når det var unger med i laget! Bryllupkjøringa gikk helt fint, Elisabeth fikk lånt seg ei ny vogn og ble noen kroner rikere. Lenar er forresten helt grei igjen nå, kjører med alt mulig på han. Sist uke var til og med plassert foran både trommel, såmaskin og bekkevogn med stein uten problemer.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.