hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HJELP!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 HJELP!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 13/06/2004 :  20:15:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal få hest, men har ikke funnet noe sted den skal stå..

Så jeg tenkte litt på:
Bogstad gård,
Nordbye,
Elveli,
Lillemorstallen,

eller noe sted i østre Bærum..

Men jeg vet ikke pris og slik disse stedene..

Så jeg lurte på hva det koster å ha hest disse stedene, hva som "følger med", miljøet, hvordan banen er, og slik.

Hvis det er en eller flere av disse stallene du vet noe om, så hadde det vært kjempefint om du hadde skrevet det.

Det er ikke så farlig om du ikke vet alt det jeg lurte på, men jeg er takknemlig for alle svar

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2004 :  23:19:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hva med å prøve å kontakte stallene og høre hva de har å tilby? Regner med at det er de selv som kan gi det beste svaret på hva det vil koste å ha din hest oppstallet og hva som inkluderes i prisen. Det kan jo faktisk hende at de ikke har plass engang. La heller folket her svare på hvordan de har oplevd miljøet på de ulike plassene. Du kan faktisk og få vite ganske mye om miljøet ved å snakke med folk som driver stallen og. Om du kun skal ri på tur, er det jo dumt å ha hesten et sted med ryttere som bare satser på å konkurrere. Jeg ville nok tatt en telefon til stallene og hørt om det du lurer på. Da er du sikker på at du får svar på akkurat det du lurer på. Dessuten kan miljøet oppleves forskjellig fra person til person. Sikkert ikke dumt å ta en tur opp på de stallene som høres best ut etter du har funnet ut mer om dem, og se hvordan det er der. Lykke til med stallvalg! :) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.