hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trenger litt hjelp om høver, alle sammen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Trenger litt hjelp om høver, alle sammen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

artos
» VIP

Skrevet - 25/05/2004 :  20:47:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Vi er to jenter som skal få hest på for... Men jeg lurer på masse om høver,,, så hvis en ville være så snill og skrive inn masse så hadde det vært PERFEKT!!!! Hilsen thea, artoslover

nina74

» VIP

Skrevet - 27/05/2004 :  23:58:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Hvis du i adressefeltet øverst på siden til nettleseren din skriver inn søkeord som f.eks høver, barfot, hovslager, hovlidelser osv osv vil det dukke opp masse spennende informasjon du kan lese på og lære av!

Hvis du er interessert i bøker kan du maile hanne@hanne.com som både har boka til Pete Ramey og den nyutgitte boka til Jaime Jackson, hvor det står utrolig mye nyttig og lærerikt om høver generelt og barfot spesielt. Begge bøkene er virkelig å anbefale! Har begynt på J.J-boka nå

God jakt
Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 30/05/2004 :  22:27:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Hei Nina! Jeg har lest ut J.J. boka nå. Helt super!!! Den var så interessant at jeg hadde store problemer med å leggen den fra meg. Synes nesten det var tris når den var ferdig.
Til dere andre: Denne boka anbefales på det sterkeste. Burde vært obligatorisk for en hver hesteeier, hovslager og veterinær.
Gå til toppen av siden

nina74

» VIP

Skrevet - 31/05/2004 :  22:23:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey!
Har bare fått tid til å lese de første kapitlene jeg, fikk den først torsdag, og hele helgen har gått slag i slag. Nettopp avsluttet en laaaaaang dag i kongeparken med de to små, så nå er jeg skutt..! Men den var skikkelig bra interessant ja, måtte tvinge meg til å legge den fra meg
Tenkte jeg skulle fortsette i kveld:) Er ABSOLUTT til å anbefale, om en nå har skodd eller barfota hest ja!! Mye fornuftig tankegang der i gården. Ble mye enklere til å forstå hvorfor vi gjør sånn og slik, og ikke bare at vi gjør det.
Og alle de bevisene på at hester har jobbet like bra uten sko opp igjennom historien, og at det ikke bare er noe nymotens fenomen med barfot, slik mange velger å tro. Og hvordan det er beskrevet hvordan grekerne 'oppstallet' hestene sine for å få bedre og hardere høver, 400 år f.Kr. Så det er ikke særlig nymotens nei!
Snakkes! Må lese.....!!

Ps. Håper alt er bra med hestene dine! Mine koser seg på sokkelesten og med masse grønt beite, til og med gammel eng med allslags forskjellige typer gress og urter på.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.