hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - pris på norgesforet)oppdrett)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 pris på norgesforet)oppdrett)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/05/2004 :  08:31:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei
hvor mye koste rens ekk emd norges for oppdrett???

nina74

» VIP

Skrevet - 06/05/2004 :  00:16:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 265,- her for en sekk, men prisene varierer litt alt etter som. Kjøper jeg her jeg bor, ergo utpå landet, er det dyrere enn hvis jeg kjører til nærmeste by..sikkert pga transporten. Men store forskjellen er det forsåvidt ikke:) Gå til toppen av siden

celine

» VIP

Skrevet - 06/05/2004 :  00:36:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei
jeg betaler 151 ca for en sekk med oppdrett ,men er ikke sikker på om det er + moms .jeg kjøper inn så mye hver gang
Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2004 :  23:53:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Jeg betaler (stjørdal, trøndelag) 210 kr pr 40 kg sekk med norgesfor oppdrett. det er inkl mva. Gå til toppen av siden

mølleren

Skrevet - 25/05/2004 :  08:34:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
En del av råvarene i hestefôret, som Hest Oppdrett, kommer til landet vha båt. Så Norgesfôr-møllene i nærheten av Oslo og Trondheim vil betale mindre i frakt på råvarene enn de møllene som ligger lengre unna. Derfor vil prisen på Hest Oppdrett variere fra kr 190,- og oppover Hvis man kjøper fôret gjennom sammarbeidende lag (dvs butikker som ikke lager fôret selv) så vil slevsagt de også ta sin del av kaka, og da blir prisen litt dyrere igjen. I tillegg til dette så varierer prisen med kornprisene. Hestefôr er ikke i så stor grad påvirket av dette, men enkelte ganger kan man se at fôret blir billigere på høsten, for så å stige gjevnt og trutt til neste korninnhøsting. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.