hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Auksjonen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Auksjonen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nina74

» VIP

Skrevet - 02/05/2004 :  23:57:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk shabracken jeg bød på under auksjonen som pågikk i påsken her på hestemarked i går, og må si jeg ble litt sjokka over kvaliteten.
Etpar plasser var sømmen gått opp, og det hele minnet om hastverksarbeid.
Festene hvor en kan putte gjortefestene på salen nedi (aner ikke hva det heter, men håper dere forstår anyway) var festet i bakkanten på shabracken, og ikke fremme, ergo er det ikke mulig å bruke den for å hindre salen i å gli. I tillegg var det en nylonreim som kun var lagt dobbelt et lite stykke helt bakerst, så det evt bare hadde vært plass til et av gjortefestene nedi. Forøvrig var den for trangt sydd, slik at det ikke passet gjortefestene på noen av mine 3 saler likevel, om jeg skulle få lyst til å sprette den opp for å sy den på i fremkant hvor den hører hjemme.
Det andre festet som er plassert nederst, var festet midt på shabracken, noe som gjorde at det hele fikk et pussig uttrykk da jeg prøvde den på hesten. (Shabracken stakk jo altfor langt frem foran salen, og dekket store deler av skulderen)
Shabracken var liten, så ut som en ponnishabrack, selvom den ble kategorisert som str. full.
Det var heller ingen vaskeanvisning eller produksjonsmerke.

En slik shabrack kunne jeg ¤"#%¤meg sydd bedre selv, og ihvertfall uten å ha misplassert festene så til de grader!! Greit nok at det var auksjon, men jeg så ingen plass at det var feilvarer de auksjonerte bort! Billlig var den forsåvidt i utgangspunktet, men med porto'n i tillegg, kunne jeg faktisk kjøpt en velfungerende shabrack fra Høøks billigere.
Noen andre som fikk lignende, eller var jeg bare ekstra uheldig!?

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  07:48:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Da sender du den i retur. Du har jo åpent kjøp i et visst antall dager (jeg husker ikke hvor lenge). Her i Norge har du iallfall returrett på det du har kjøpt. Fikk du den i går har ikke returtiden gått ut iallfall.

Jeg har det fleecedeknet som går på auksjonen. Og de beleggene som likner på eskadronbelegg (ikke senebeskytterne, men de andre). Jeg må si at jeg er utrolig fornøyd med dette iallfall. Har sett endel av de andre deknene også, og de ser råfine ut, og virker kvalitetsmessig bra (spesielt de vinterdeknene som finnes i blått, grønt og brunt). Men shabrackene har jeg ikke sett, og aner lite om dem dessverre.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  12:29:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Fy søren, du var nok skikkelig uheldig!!!

Jeg har kjøpt to dekken:
Det svarte fleecedekkenet med blå spenner, og det svette/transport dekkenet (Fleece for, og litt kraftigere utenpå.) Jeg er kjempefornøyd med kvaliteten...

Hvis det skulle være noe jeg skal si på det, må det være at kryssgjordene på det svette/transport-dekkenet er sydd veldig langt bakpå... Dvs at den bakerste gjorden går nesten inn i "skrittet" på¨hesten min...

Men bortsett fra det, er passform og kvalitet helt topp ellers!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 03/05/2004 :  12:45:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg er enig med spoff: send tilbake...
Skikkelig kjedelig når man tror man har anskaffet noe som skal være helt ok, også er det ikke det...

Likevel: kjekt å høre at dere med dekner syns de er fine, så vet man hva som er verdt å by på

Guro
Gå til toppen av siden

Winnie_1

Skrevet - 03/05/2004 :  12:53:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
surt kjøp ja. send det tilbake! i norge har du 14 dagers returrett ved kjøp som ikke skjer i butikk, herunder postordre. så send den tilbake og klag samtidig på kvaliteten. Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2004 :  15:28:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg fikk levert feil varer, men Robert har lovet å sende riktig vare og returlapp så jeg får sendt tilbake det som var feil.
Realt og greit...

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Redigert av - Cowgirlchris den 03/05/2004 17:32:40 Gå til toppen av siden

nina74

» VIP

Skrevet - 04/05/2004 :  23:08:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er jo bra at dere andre har gjordt gode kjøp, og er fornøyde da!
Da var det vel bare jeg som hadde ekstra uflaks... trodde ikke det var retur-rett på varer som var kjøpt på auksjon jeg? Uansett så koster det vel en 100-lapp i retur, og en 100-lapp til for å få den tilbake, så da kan en jo spørre seg om det er verdt det...
Gå til toppen av siden

nina74

» VIP

Skrevet - 04/05/2004 :  23:11:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er jo bra at dere andre har gjordt gode kjøp, og er fornøyde da!
Da var det vel bare jeg som hadde ekstra uflaks... trodde ikke det var retur-rett på varer som var kjøpt på auksjon jeg? Uansett så koster det vel en 100-lapp i retur, og en 100-lapp til for å få den tilbake, så da kan en jo spørre seg om det er verdt det...
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2004 :  00:16:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
En schabrak kan du fint brette sammen og sende i en mindre forsendelse. Minste Norgespakken koster vel 55.- og er registrert og forsikret. Sender du med vanlig porto gjetter jeg på kr. 22.- for en vanlig schabrak.

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

nina74

» VIP

Skrevet - 11/05/2004 :  21:50:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sendte en mail til hestemarked.no 3.5, hvor jeg skrev akkurat det samme som jeg skrev i det første innlegget mitt samt spurte ang. retur, men har til dags dato ikke hørt et pip fra dem...

Hvem er denne Robert som du har hatt kontakt med Line?? Har du en mailadresse evt. tlf.nr til ham?
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 11/05/2004 :  22:05:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
larsen@hestemarked.no (er han som driver siden)
mobil: 45 00 30 07 (fant dette på denne siden)

Guro

Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2004 :  22:32:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
har heller ikke hørt noe, da jeg ikke har fått dekkenet mitt!
en uke siden nå, har ikke hørt noe, og der det skal stå om status for levering o.l har det stått i en uke snart at varene er betalt og blir nå pakket, må si de bruker lang tid på å pakke et dekken!!!!!

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

nina74

» VIP

Skrevet - 17/05/2004 :  23:49:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for adressen Guro! Har sendt mail dit nuh, så håper jeg at jeg får svar..

Håper du snart får dekkenet ditt Epetra
Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2004 :  14:06:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
yes! fikk brev om det i dag, får hente det en dag snart, i dag blir jeg nok opptatt med å ri Laura til museet! JIPPI!

vi får se da hvilken kvalitet det er på det, kommer nok ikke til å bruke det mye men....

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/05/2004 :  15:23:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Epetra.. Hvilket museum? :) Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2004 :  16:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
et museum av en gammel gård, hvor det er store beiter og fantastisk skog rundt. vi har også mulighet til å ri til en stall der det er en stor ridebane (45*60 tror jeg), en liten (20*45) og et ridehus (20*40). og så er det kanskje bademuligheter i nærheten. hestene kommer til å stå ute hele døgnet, sammen med sauer. så de kommer nok ikke til å stå på blokker i et fancy glasshus, om det var det du trodde

epetra: yey, gleder meg til å se det. flytter en gang neste uke, har fått tak i bil nå, onkelen min kjører firmabilen. gleder meg litt, selv om det kommer til å bli tungt å sykle dit hver dag... menmen, det er verdt det. Julie har fått Jan M til å kjøpe sykkelstativ nå, er ikke bare jeg som er lat

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.