hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - burde han behandle hesten slik??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 burde han behandle hesten slik??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/04/2004 :  18:15:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!!
hoppa jeg rir/stelelr har "ansavaret " for er nå drektig....
men det er ikke problemet denne gangen....
han setter føll på henne vært eneste år, og hun er ikke mer 5-6-7....
og brukes som en aktiv ride hest....burde hun ikke få noe fri da>???
og hun er ingen nybegynner hest, jeg har jobbet emd henne i snart ett år, og hun har blitt så fiin munn og med sjenkler, før var hun så hard og sjenkel død...og nå er snart turist sesongen her, og da kommer han til å sette helt uerfarene ryttere på henne, som sparker i hutt og pine og drar henne i munn,,.....noe jeg liker svært dårlig....
jeg skal jo kjøpe henne, men ikke riktig enda......
jeg er redd alt jeg har gjort ,vil bli ødelagt....
og hun blir veldig stresset hvis flere går rundt henne.....
noe jeg tydelig så i går....hun er veldig tillitsfull til meg og moren min, men så fort noen andre har håndtert henne, får jeg ikke røre henne....
men bare hun får slapept av, er hun seg selv i igjen.....
jeg syns hun fortjener noe bedre....
jeg skulle gjerne gitt henne det ...og hun blir ikke foret med kraftfor, utenom når jeg er der.....men hun går på fri tilgang på silo/rundball.....
dette ble langt innlegg.....
jeg er jo veldig glad i den hesten, og hun er så var .....og er redd hun vil bli hard og sjenkel død igjen.....
hva mener dere???

summer

Skrevet - 23/04/2004 :  10:58:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis du alikevel har tenkt å kjøpe henne, du kan ikke få kjøpt henne nå da, før dette skjer? Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 23/04/2004 :  13:01:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg prøver og prøver...men uten stall kommer man ikke mye langt....
mamma ville hjelpe oxo =)
er jo ikke bra for hesten...jeg skal være i stallen nesten hver dag nå, inntil jeg får henne....=)
vi prøver så godt jeg kan....vil så inderlig ikke ødelegge henne...hun er blitt så fin å greier =)

Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 23/04/2004 :  18:27:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Se positivt på det, har du fått henne så bra til en gang så klarer du det nok en gang til.

Lykke til med hestekjøp=)
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 25/04/2004 :  15:08:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
at hun blir sjenkeldød eller hard i munnen hadde vært det jeg hadde bekymret meg minst for.

hvis det er så dårlig stilt med henne at hun ikke får kraftfôr fast (sist du snakket om dette fkk hun sauekraft også.. gjør ikke saken bedre), så ville jeg vært mer redd for selve fødselen og føllets helse. for ikke å snakke om at hun tross alt skal produsere melk til den lille.. dette ligner, som tidligere nevt i andre innlegg, en dyrevernssak for denne eieren er ikke skikket til å ha hest etter min mening. håper du får kjøpt henne så fort om mulig
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 25/04/2004 :  17:22:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vet jo det da...
er vel omtrent en mnd til hun skal følle, antar jeg....
hu som eier henne forer nå da...og jeg har foret 3 ganger i dag, små måltider pr gang seff.-.....
ja jeg håper jeg får kjøpt henne snart...han som driver der sa at jeg ikke skulle gi høy....for det var bare til syke hester og de som stod inne...greit nok at hun går på rundball hele dagen...
kan ha henne på jordet neden for meg, og garsjen er helt perfekt, sidden den øverste døra kan lukkes om, og hun kan se ut,

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.