hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hingsten Viljar Brim!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 hingsten Viljar Brim!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2004 :  12:25:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Heisann!
I fjor stod det en ulsblakk fjordinghingst ved navn Viljar Brim i Skjoldastraumen om jeg ikke tar helt feil.. Tror han holder til på Rennesøy ellers.

Det jeg lurte på, var om noen vet hvor han skal "gå" i år? Har nemlig ei hoppe som jeg har lyst å bedekke med han!

blir kjempeglad for svar!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2004 :  11:37:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Du er desverre for sent ute. Viljar sto på hingstestasjonen på Klepp forige sesong, men han ble avlivet i fjord høst pga. forfangenhet i begge fambeina og fordi han ikke lengre produserte avkom. Veldig synd for han var en kjempe flott hingst, og utrolig grei

Håper du finner en annen fin en å bruke på henne, dersom det er ulsblakk du vil ha så har man jo Hermann. Han er flott å se på og så har han et kjempe lynne
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2004 :  15:03:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hei du! Som Bitten&betty sa er Viljar Brim avlivet. Veldig leit det...

Men som hun også sa, er det ulsblakk du er ute etter er Herman helt super. Han er godlynt og har et godt eksteriør. Jeg gleder meg ihvertfall til utstillinga på Eid i år med Herman i eldste klassa!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/04/2004 :  20:59:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
åååå :( det var skikkelig leit å høre!! han virka som et bra emne.. men men, er ikke noe å gjøre med det! Men ang. hermann, har tenkt litt på å bruke han også, men vet dere hvor han skal stå i sommer?
en liten ting til, sånn ca. hvor mye ligger prisen på å bedekke(fjording)?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2004 :  15:12:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Er ikke sikker på hvor Hermann skal stå, men jeg tror kanskje det er i Hordaland en plass... Bedekning av fjording ligger et sted mellom 1000 og 1500... Håper du finner en fin hingst til Gina. Hun er utrolig fin Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2004 :  15:32:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
For mer info om Herman så bør du forresten prøve å ta kontakt med Osterøy Fjordhestlag... Det er der eieren hans, Lise Vassdal, er medlem. Tror kanskje de bruker ham som lagshingst... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.