hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verdenscupfinalen i Düsseldorf på TV
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Verdenscupfinalen i Düsseldorf på TV
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2004 :  22:47:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Siden jeg først har funnet det ut er det kanskje litt populært å meddele at SVT1 faktisk har tenkt til å vise finalen.

I Aftenpostens TV-guide fant jeg følgende informasjon:

Ridsport: Final i dressyr
Programinfo:
4. April kl. 12:30 - 14:15
ShowView: 1643636
Verdenscupfinala i Düsseldorf
Tyske Ulla Salzgeber er storfavoritt

Varighet: 01:45

PS: Sjekket dette opp mot tekst-TV også (så klokkeslettene ser ut til å stemme). I fjor klarte nemlig Aftenposten å bomme en time i sitt program når det gjaldt dressurfinalen i verdenscupen. Flaks for min del at jeg hadde satt opp videospillern til å spille ut kassetten. Fikk altså med alt, men med en time teite ting i starten av videokassetten Flaks det ble lagt en time senere enn programmet, og ikke en time før!

dressurblogg.no

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2004 :  22:55:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Takker, da slapp jeg å lete denne gangen - bommer alltid allikevel...
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2004 :  23:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Men.. Som Aftenposten skriver: "Tyske Ulla Salzgeber er storfavoritt". Skal hun egentlig starte i finalen?

Litt info jeg fant..
Ok.. Med Norge som "dressurnation" så vil det forsåvidt ikke forundre meg om dette er villt oppspinn siden hun vant i fjor. Egentlig..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 31/03/2004 23:23:26 Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  08:48:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Nei, si det... tanken slo meg også, men ettersom jeg ikke har fulgt med for bra i den saken der i det siste så... ja. Velger meg uansett en annen favoritt.
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/04/2004 :  09:03:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jippi jajaja
Takk spoff!!

Guro
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  09:04:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei, si det... tanken slo meg også, men ettersom jeg ikke har fulgt med for bra i den saken der i det siste så... ja. Velger meg uansett en annen favoritt.

Opprinnelig postet av vixi

Jeg har heller ikke fulgt så godt med, så måtte sjekke det litt bedre opp.

Etter verdenscupfinalen i 98 hvor jeg var og så på så har Lussan klart blitt en av mine favoritter. Var riktignok og så verdenscupfinalen i Gøteborg i fjor også, men det var nok verdenscupfinalen i 98 som for min del har gitt mest inntrykk (bare de to jeg har sett live). Blir kanskje litt ekstra stemning i salen når vinneren kommer fra nasjonen stevnet arrangeres, pluss at det for min del var første virkelig store dressurstevne jeg så (har bare sett OHS-klassene i tillegg). Så Lussan er nok min favoritt (også fordi jeg liker hennes ridning selvfølgelig), selv om det ligger i kortene at hun neppe går av med seier.
Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  10:50:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Hmmm, jeg var inne på sidene til Sveriges tv-kanaler (http://www.svt.se), og der står det i tv-programmet at finalen i dressur går:

kl. 11.30-13.30

Noen som vet hva som er riktig???

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  11:37:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hmmm, jeg var inne på sidene til Sveriges tv-kanaler (http://www.svt.se), og der står det i tv-programmet at finalen i dressur går:

kl. 11.30-13.30

Noen som vet hva som er riktig???

Opprinnelig postet av Silje H

Flott du følger med.. Sjekket faktisk denne nettisden også i går, men den er tydligvis oppdatert. Mye om og men typisk.. I likhet med i fjor. Flott det er flere som følger med, for det hadde vært kjedelig å slått på TVen litt før 12:30, og funnet ut at alt hadde startet allerede.

Vi får følge med i dagene fremover, for dette skjedde i fjor også. Endring i tider altså..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  11:41:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Tror nok det er lurt å sjekke det på søndags morgen ja....
Jeg er på stevne på søndag, og må ta det opp på video, derfor vil jeg helst ha riktige tider!

God fornøyelse til alle!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  11:59:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
takker for infoen her også flott at det går dressur på tv også, det eneste dressuren jeg får med meg er klubbstevnene på Overein, og det er ikke så morro å stå der og fryse røva av seg...

men det hadde vært litt greit å ha (de riktige) klokkeslettene også??

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  11:59:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Å ta opp fra 11.30 til 14:30 (for å helt sikkert få med slutten) er da kanskje en lur ting. Men veldig kjedelig med en time dødtid på videoen dersom det ikke begynner før kl 12:30. Lurer på om det var en time klokke med svensk radio som bakgrunn jeg fikk en time av på starten av videoen jeg tok opp i fjor Veldig interessant.. *hehe*

Silje H

Norway

Skrevet - 01/04/2004 :  12:02:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Konklusjonen er:

Sjekk tidene nærmere helgen! I tilfelle oppdateringer!

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2004 :  21:39:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Klokkeslettet på svt.se er fremdeles 11:30 til 13:30. Så jeg satser på det..

Ellers kommer følgende ryttere til å ri finalen:

Elena Sidneva, Russland
Irina Lys, Hviterussland
Kristy Oatly Nist, Australia
Belinda Trussel, Canada
Günther Seidel, USA
Leslie Morse, USA
Anky van Grunsven, Nederland
Heike Kemmer, Tyskland
Hubertus Schmidt, Tyskland
Isabell Werth, Tyskland
Emma Hindle, Storbritania
Edward Gal, Nederland
Sven Rothenberger, Nederland
Louise Nathhorst, Sverige
Nicole Ahlefeldt-Lauvig-Lehn, Danmark
Tinne Vilhelmson, Sverige
Ann Kathrin Linsenhoff, Tyskland
Marlies van Baalen, Nederland

Sånn hvis noen lurte.. Og som man da skjønner så er Aftenpostens kommentar helt på tryne (de spår Ulla Salzgeber som storfavoritt, se tidligere innlegg lengre opp). I tillegg stemmer ikke klokkeslettet i Aftenpostens TV-guide.

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2004 :  22:26:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
så flott at dere annonserer at verdenscupfinalen i dressur vises på TV, dette må dere fortsette med her..

kanskje man kunne laget en egen side her for tvprogram med hest her på hestemarked?
Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 04/04/2004 :  06:25:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Har nå snakket med pressesenteret i Sveriges Television som bekrefter at riktig tid er kl 11:30! :o)

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2004 :  13:39:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
For de som ikke fikk sett.

Resultatene ble som følger:
1. Anky van Grunsven/Gestion Salinero, Nederland, 83.450 %
2. Edward Gal/Gestion Lingh, Nederland, 80.625 %
3. Hubertus Schmidt/Wansuela Suerte, Tyskland, 78.875 %
4. Heike Kemmer/Bonaparte, Tyskland, 78.650 %
5. Ann Kathrin Linsenhoff/Wahajama Unicef, Tyskland, 77.275 %
6. Günther Seidel/Nikolaus 7, USA, 76.975 %
7. Marlies van Baalen/Blow's Idocus, Nederland, 76.900 %
8. Elena Sidneva/Artax Condor, Russland, 75.800 %
9. Isabell Werth/Apache, Tyskland, 74.700 %
10. Tinne Vilhelmson/Just Mickey, Sverige, 72.475 %
11. Emma Hindle/Wie Weltmeyer, Storbritania, 72.450 %
12. Louise Nathhorst/Guinness 888, Sverige, 71.975 %

Og hvis noen har registrert at dette er færre ekvipasjer enn jeg nevnte tidligere i denne debatten så stemmer det. Listen jeg kom med var visst fra 26/3, og i går var det kun de 12 beste som kom videre. Altså de på denne listen..

Jeg må si jeg var veldig imponert over Marlies van Baalen fra Nederland. Og Edward Gal også fra Nederland hadde et knallbra kürprogram (han imponerte også sterkt). Ellers er Anky seg selv.. Imponerende, men likevel ikke revolosjonerende at hun rir så bra som hun gjør. Hun pleier jo det

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.