hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lenge siden....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Lenge siden....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MartineDagny

» VIP

Skrevet - 06/03/2004 :  18:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt å begynne å kjøre med hesten min igjen! Han er visstnok innkjørt(fikk han for 2mnd siden), men jeg er usikker på hvordan han var foran vogna og hvor lenge det er siden han gikk foran vogna sist. Kanskje er det lurt av meg å begynne helt på "skrætsj" med tømme kjøring og div eller?
Hvordan gjør dere det med den første turen med vogn, fester dere vogna, slik at hesten kjenner vekta av vogna, eller er det lurt å bare holde vogna bak der?
Håper noen der ute har noen gode tips til meg... Blir glad for alle råd og tips...

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2004 :  00:07:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes du burde bynne helt på scratch siden du ikke har sett ham bli innkjørt... Var på kjørekurs med Olaf Nyby, og han sa (har det likens med hoppa mi, ingen har sett at hun er kjørt) og han sa at jeg burde først lære meg tømmekjøringa, og så sette drag på henne, bilhjul ol og at man måtte lage til slik at hvis man dro til en eller annen plass hvis hesten fikk panikk at hjulet løsnet. Og fortsette med paller ol, tror det var noe sånt han sa . Bynn helt på begynnelsen, du merker det sikkert fort på hesten hvis du kommer til et punkt der han ikke kan så mye. Lykke til! Håper det går bra. (Hvis dette ble dårlig forklart er d fordi jeg er stuptrøtt)

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.