hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - -
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 -
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Nina88

Norway
Innlegg: 31

Skrevet - 02/02/2003 :  17:21:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
-
Redigert av - Nina88 den 04/12/2010 19:11:07

Mix1

Norway
Innlegg: 123

Skrevet - 02/02/2003 :  18:20:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
Ikke direkte samme debatt som her, men en mer genrell debatt om rideskolehester: "Rideskolehester. Har de det bra eller ikke?". Kan være av interesse for deg som også interesserer deg i denne debatten

--
Mix1, Moderator hestemarked.no
Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 02/02/2003 :  21:10:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Hestene på rideskolen min har det veldig bra. Noen er jo litt slappe, men det er jo ikke så rart egentlig. De har jo mange nye ryttere på ryggen++;)

Gå til toppen av siden

Never Say Never

Innlegg: 5

Skrevet - 21/02/2003 :  10:02:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!min har det BARE bra! min er en Shirer som heter:Little Love!å han ELSKER og Gallopere!han har det bare bra! Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway
Innlegg: 454

Skrevet - 22/02/2003 :  13:59:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
RIDESKOLE HESTENE PÅ DEN RIDESKOLEN JEG GIKK PÅ,HADDE DET IKKE AKKURAT LUXUS.. SYNS SYND PÅ DE NÅR DE MÅ STÅ I SPILT... PÅ DET MESTE BLE DE RIDD 5 GANGER TIL DAGEN.. (GANSKE SJELDENT) DET ER GANSKE MYE.. HADDE DE EN LØS SKO,KUNNE D TA MANGE UKER FØR DE GADD Å GJØRE NOE MED EN.. MEN ALT I ALT SÅ HADDE DE D NOK GANSKE BRA :0).. DE FIKK VERTFALL NOK FOR,OG ALLE HADDE SIN EGEN HESTEPASSER! Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 22/02/2003 :  17:18:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
*den rideskole jeg gikk på før(går ikke på rideksole lenger) Sto noen av hestene i spilt. Det gikk/går helt bra det, bare hesten er vant til det. Syntes det er best med boks, men spilt er hel ok...;)

Gå til toppen av siden

rambosgirl

Innlegg: 13

Skrevet - 27/02/2003 :  22:04:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
de har det OK; går ute hele dagen ol Gå til toppen av siden

horse-lover

Innlegg: 21

Skrevet - 28/02/2003 :  15:37:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er spilt?? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 28/02/2003 :  20:16:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Til horse-lover
Spilt er det samme som spiltau. Istedet for at hestene står i bokser som er små rom hvor hesten bor med en dør en lukker igjen, så har en en bås(et spilt) hvor hesten er bundet fast i veggen med et leietau i en grime eller halsring som er festet til hesten.

--
spoff
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway
Innlegg: 221

Skrevet - 12/03/2003 :  23:28:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Der jeg har hesten min er det rideskole. Der står alle hestene på spilt. Det er veldig synd på dem, fordi når jeg kommer opp i stallen er det ofte at rideskolehestene står med sal og hodelag på. Det blir da til at jeg tar det av. Sløvt ville jeg si da..

Gå til toppen av siden

dreamgirl

» VIP

Innlegg: 20

Skrevet - 13/03/2003 :  10:29:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
ehhmmm hestene på dn klubben jeg er medlem av ehmm de har fri 3-4 dager i uken de... haha, selv omde står på spillt så trives de... diverse folk overdriver littt her.. de har det braaltså.........går på spillers for å greier nye dekken osv Gå til toppen av siden

Mette88
» VIP

Denmark
Innlegg: 31

Skrevet - 23/03/2003 :  18:19:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMette88  Svar med kopi av melding
De har det rigtig godt!

De får mad 3 gange dagligt, de bliver højst redet 2 timer hver dag, de har fri lørdag! De kommer på fold hver dag i ca. 5 timer! De får muget ud og halm hver dag! Nogle af dem står i spiltov, men de er vant til det og de lider ikke pga. det!
Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 05/09/2005 :  08:33:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
Hallosann!!
på min rideskole står alle hestene i bokser...... om sammeren går de på beietet hele døynet, men blir jo brukt hvis det er rideleir....
Eller i året står de ute hele dagen( fra ca.kl.10-15.30) og de får "grøt" til kvelds hver dag. Alle hestene har hestepassere og hestene går i rideskole fra 2-3 timer hver dag..... ikke søndag.
klæmz

Hest er livet, og jeg digger det!! Gå til toppen av siden

nutte

Norway
Innlegg: 649

Skrevet - 05/09/2005 :  23:06:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
på rideskolen der jeg går har hestene fine og lyse bokser og noen har vinduer ut, kjempefint.får bra med for.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

IngvildK

» VIP

Norway
Innlegg: 37

Skrevet - 03/10/2005 :  15:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
På 'min' rideskole står noen av hestene i spilt, men d virker ikke som om di lider :) De blir ridd maks 3 timer hver dag, får bra stell og ordentlig for, og det blir møkket ut to ganger daglig (morgen og kveld). vil altså si at de har det bra =)
Ingvild, Geni og Embla Gå til toppen av siden

~ludde~

Innlegg: 5

Skrevet - 09/10/2005 :  12:36:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
på min rideskole har hestene det veldig bra, de er også veldig populære og er rolig til de uerfarne og flotte spranghester til de erfarne......
Redigert av - ~ludde~ den 09/10/2005 18:31:35 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.