hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - NM i Dressur
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 NM i Dressur
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/03/2004 :  20:17:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ville vel egentlig bare minne om at NM i dressur holdes på Atlungstad Gård, litt utenfor Hamar. Datoen er 13 - 15 august! Håper på å se så mange hesteentustiaster som mulig. Hedemarken rideklubb er med som hjelpere!

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2004 :  20:28:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Blir det på Atlungstad? Antok at det skulle gå på eh.... Lykseth??!?! Men vi kommer nok en tur å titter vi... og lever i håpet om å få med en deltager fra klubben...
Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2004 :  23:22:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg mener at det er Hedemarked rideklubb som er NM-arrangør i år. Hedemarken holder fortida til på Atlungstad. Stange rideklubb som tidligere holdt til på Atlungstad har holdt seg litt i dvale pga flytting, og er nok klare som NM-arrangør i fremtiden, men ikke så tidlig som til sommern. De har vel ikke fått arrangert sitt første D-stevne på nytt sted en gang (det i februar ble avlyst). Men Stange kommer nok med NM etterhvert de også. Klubben har jo denne erfaringen fra før. Det er forresten Stange rideklubb som nå holder til på Lykseth.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2004 :  23:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Hmmm... Stange på Lykseth, Hedemarken på Atlungstad... helt bakvendt i hodet mitt... men ja, jeg vet det er litt trøbbel der ute... De har liksom byttet litt plass.

Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 05/03/2004 :  09:56:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
NM-dressur er vel på atlungstad som jeg har lest i Hestesport og Ridehesten.
Jeg kommer for å heie på Skauen rytterene!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 05/03/2004 :  10:34:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Stange holder til på Lykseth oh Hedemarken på Atlungstad. Totalt omvendt, menmen :P Hedemarken arrangerer ihvertfall NM! Blir gøy å se på :) Gøy å få noe slikt i nærheten!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 05/03/2004 :  11:45:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Det var jo NM på atlungstad for ikke mange år siden også var det ikke.
Leste det i et av de gamle hestesport bladene igår.
Det blir gøy å dra dit å heie på gjengen!!!

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 05/03/2004 :  12:10:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Gleder meg masse til å se alle de vakre hestene jeg :) Finnes jo så ufattelig mange pene hester rundt om. Skauen hestene synes jeg er UTROLIG vakre. Löwenborgs Revenge, Star Fortune osv. Om det står der da. Forbinder ihvertfall dem med Skauen. Også må jeg si Amillion er utrolig vakker! Du var heldig med den piken ja ;)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2004 :  12:17:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det var jo NM på atlungstad for ikke mange år siden også var det ikke.
Leste det i et av de gamle hestesport bladene igår.

Opprinnelig postet av Amillion

Stemmer. Det var da Stange rideklubb fremdeles holdt til på Atlundstad. Stange Rideklubb var da arrangørklubb. Selvfølgelig husker jeg ikke året dette var, selv om jeg var der og så på Atlungstad er iallfall et godt egnet annlegg til slike arrangementer. Noe Lykseth også i fremtiden vil være, men Stange trenger nok å "etablere" seg bedre på nytt sted før de gir seg i kast med NM igjen. Tipper Hedemarken også klarer å lage et bra arrangement ut av det hele. Det blir gøy..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 05/03/2004 12:18:07 Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 05/03/2004 :  13:30:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
det var i 2000 tror jeg
det var det året jeg begynte å ri for Skauen

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2004 :  13:33:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg sier bare wow.. http://www.nm-dressur.no/

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2004 :  17:01:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg sier bare wow.. http://www.nm-dressur.no/

Opprinnelig postet av spoff

Yes! Nå er vi imponert....

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 15/03/2004 :  17:28:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Man ser i allefall at det er Hilde som har lagd den siden. Ikke mye variasjon der i gården ;P Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 16/03/2004 :  10:14:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hva var det dere sa wow til????
og hvilke side er det snakk om???

Kristine- Det er på Skauen de hestene står ja...
Både revenge og fortune og hele den gjengen....
Takk skal du ha... Mille er en super hest...

Hanne

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2004 :  10:36:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva var det dere sa wow til????
og hvilke side er det snakk om???

Opprinnelig postet av Amillion

Wow til at dressur NM har egne sider, med eget domene og greier.. Sidene er selvfølgelig: http://www.nm-dressur.no

Er jo kjekt å ha oppdateringer med resultater lett tilgjengelig på web. Nå vet jeg andre rideklubber også er flinke (spesielt lagt merke til erud der), men desverre ikke alle.. Dressur NM på Nøtterøy ble ikke annonsert med resultatliste før noen dager etter, og da kun under sidene til NRYF. Når listene må gjennom flere går det ofte litt tregere. For min del hadde det vært kult å se foreløpig resultat før man drar. Særlig når man kanskje bare har tenkt seg en dag. Var bare på Nøtterøy på finaledagen i høst f.eks. Gikk desverre glipp av en ponniekvipasje (som jeg hadde hatt lyst til å se) som jeg ikke ante når skulle starte av den grunn. Så startliste med antatt starttid for hver klasse som oppdateres, og foreløpige resultater er kjekt..

HanneBF

Norway

Skrevet - 16/03/2004 :  11:44:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
helt enig med deg i det ja...
Var der på finale dagen jeg også fra start til slutt så fikk heldigvis med meg alt.
Kom tidlig på morgenen og dro når alt var ferdig. Det varganske spennende å være med som "hestepasser"/"medhjelper" på et NM også og håper jeg får være med i år også...

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.06 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.