hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tv2 hjelper deg!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 tv2 hjelper deg!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2003 :  15:24:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
huff, jeg så på det jeg oxo, ble så irritert, spess når ho kjerringa sier det ho sa på slutten :S
jeg tror at hester skjønner mer en vi vet, de er kloke dyr..

men lizi, du skriver: Tenk på han som mistet hesten da og på hesten (jeg blir så sint på sånne bilførere)
selvfølgelig er det kjempe synd på han som eide hesten og hesten, men det var jo verken kusken eller bilførerens skyld, ingen av de kunne noe for at hesten løp ut i veien..

mvh ronja&lady

Redigert av my lady den 01/03/2003 15:30:11
Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2003 :  22:08:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
jeg mener at man skulle ha lært seg det å kjøre forbi hester og dyr generelt når man kjører opp!
det er INGEN hester som er 100% trafikksikker!!!!!
men jeg syns ikke at man kan skylle på hesten heller, på trafikerte veier kan man heller leie hesten.....

Gå til toppen av siden

Oslojente

Skrevet - 12/09/2003 :  19:05:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så ikke innslaget på TV2,men har selv fått en hest sittende på panseret på bilen min.Jeg sto på rødt lys,hesten gikk på fortauet og skvatt for en plastsekk som blåste.Rytteren mistet kontroll og jeg fikk de på panseret.Det gikk bra med både hest og rytter,men det ble stygge skader på bilen.Dette var ikke noe problem med henstn til forsikringen.Det ble begrunnet med at en hest ute av kontroll var å regne som vilt.Eneste som måtte betales var egenandelen.Kan ikke skjønne at det skal være annerledes med han på TV2? Kanskje han ikke hadde forsikrig? Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.