hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eksisterer Stall Monserud enda?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Eksisterer Stall Monserud enda?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/02/2004 :  17:55:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet noe om dette? I såfall, har de fortsatt rideleirer der?
Startet min "karriere" der, kunne gjerne tenkt meg å dra tilbake :)

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2004 :  19:27:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei...
Jada, stall Monserud eksisterer enda vettu
er rideskole der oxo, men nesten alle hesta er byttet ut da(siden jeg rei der)...
Var og rei Fransiska(fikk prøve tor litt oxo) i romjula faktisk, da hadde jeg ikke vært der siden minserud og egge slo seg sammen... Tor og Beauty er der fortsatt, men ikke Bobby(ble vel solgt som privathest hvis jeg ikke husker feil), One Way, Lussi, Ray Ban og alle de gamle gode hesta der er ikke der lengre...
Hvor lenge siden er det du rei der? Hvem likte du og ri?
Har hørt rykter om at Monserud er til salgs da, men jeg vet ikke om det er sant?
Har du noen bilder av de gamle skolehestene eller? Og hvem var din rideinstruktør der?

Oi, ble litt revet med jeg(mange spørsmål, hehe) men er så lenge siden jeg har hørt fra noen "gamle" Monserud ryttere, hehe

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2004 :  19:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror de skal arrangere rideleir der i år oxo,,,

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/02/2004 :  23:42:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
YAY, tror nok jeg skal ta meg en telefon dit ja. Savner stedet. Lenge siden jeg var der, var der tre år på rad. Begynte i 97, om jeg ikke tar helt feil.

Red Skippy, Silver Star og Sunshine - er noen av disse der enda?
Hva med Katie, Bonnie og Astrix?

Har nok bilder, men de er gjemt (men ikke glemt). :)
Red for Nina Braathen, Kari og Amund Eide..
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2004 :  01:23:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, så vidt jeg vet er ingen av dem der lenger(i hvertfall ikke sun shine) men det er lenge siden jeg har ridd fast der så du får spørre for sikkerhetskyld...
tror katie er der fortsatt, men de to andre mener jeg å huske at ikke er der...
monserud har egen hjemmeside da, husker ikke hva adr var, men hvis du søker på stall monserud så finner du den sikkert =)

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/02/2004 :  15:31:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hei, og takk for svar!
Finner ikke noen annen side enn den hos Aktiv I Oslo, som begynner å bli -noe- utdatert ;)
Skal i allefall ta meg en telefon dit, for å høre hvordan det er med ride/treningsleir til sommeren. Kanskje jeg tar meg en tur tilbake.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2004 :  20:51:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
tor skal pensjoneres??? Skal han selges el slaktes? de fleste hestene der som ble "solgt" når jeg var der, endte opp i kjøttvaredisken har jeg hørt... Må si meg enig at fransiska er en fantastisk hest... Likte også Tor og One Way... Mine tre yndlingshester der ( i tillegg likte jeg godt Sun Shine og Beauty)...
Kjempefint at du skrev inn her Shadowfax... Har lurt på hvorfor det er så tumt der... Var der for litt siden serru...

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/06/2004 :  21:50:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Huff, det er trist at det gikk så nedover med stedet der. Men jeg snakket faktisk med Monica (datteren til Nina, hun som hadde Petite) på telefon, så noen gamle mennesker er det vel i allefall igjen.

Husker Katie, Rambo, Sunshine, Lussi, Skippy <3, RayBan, Asterix, Lille Trille, Pinky, Tor, Ludvig (Amunds store hingst), Fransiska, Bonnie, Alexandra.. Og mange fler.

Hva hendte med Skippy (Tror hun ble solgt in 97/98) og Alexandra?
Gå til toppen av siden

stine:):P:D;)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2004 :  10:14:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressestine:):P:D;)  Svar med kopi av melding
det beggynte og gå dårlig der da amun eide solgte stedet.... jg sluta og ri der likke etter..... det gjore en del venner av mg oxo....
stine Gå til toppen av siden

supreme magic=)

» VIP

Skrevet - 22/09/2004 :  21:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
aaah...der va eg på rideleir!!!! sånn treningsleir for amund...rir for han en gang i uka:D det var konge;) Gå til toppen av siden

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 26/09/2004 :  13:55:17  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
Hei=)

jeg rei på monserud når jeg var 4 år, til jeg var ca 7 år, nå er jeg 15...
har ikke vært der siden jeg var 7 år, men har akkurat vært å hilst på Pinky og lilletrille, begge lever :) men de har akkurat blitt splittet lilletrille skal slaktes nå( om jeg ikke tar helt feil) men Pinky er fortsatt en skjønn solstråle=)

etterhvert som jeg rei der( og ble tryggere på pinky(for leeeenge siden) så begynte jeg på betty, men så ble hun solgt, og da sluttet jeg igjen.. noen som vet no om henne??

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 19/10/2004 :  16:20:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er best å avlive hester, ikke slakte dem... Men det er det opp til den enkelte stall å bestemme, selvsagt.
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 03/11/2004 :  00:15:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som husker Apollo?
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Pan<3

Skrevet - 11/11/2004 :  22:28:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tor skal pensjoneres??? Skal han selges el slaktes? de fleste hestene der som ble "solgt" når jeg var der, endte opp i kjøttvaredisken har jeg hørt... Må si meg enig at fransiska er en fantastisk hest... Likte også Tor og One Way... Mine tre yndlingshester der ( i tillegg likte jeg godt Sun Shine og Beauty)...
Kjempefint at du skrev inn her Shadowfax... Har lurt på hvorfor det er så tumt der... Var der for litt siden serru...

Opprinnelig postet av lillings

[font=Comic Sans MS]Heisann!! Er på Monserud for å ta meg av Frøyo!! Nå er det Monika som driver monserud, og det går rett og slett rett i dass der!! Hos bla. Frøyo er det LITT ren flis, ca. 10 cm og resten er møkk!! De fleste hestene har det sånn!!

Kapten: Ny ponni for nybegynnere.
Lady: Ny nybegynnerponni.
Luckas: Samme gamle kule kladden!!
Frøyo: Er salrygget og gammel, but still going strong
Katie: Solgt
Rambo: still going strong.
Bert Bert (albert): Fortsatt en rieskoleponni!
Tarzan: Er solgt, men står fortsatt på monserud.
Lucky: Nybegynnerponni
Fransiska: Solgt
Tor: Går som bare det!
Gabo: STOOOOOOR hvit hest (ny)
Laban: Ny haflinger
Brita: Ny fjording
Mr Alex: En pinto som ingen "klarer" å ri fordi monika vil ha ham for seg selv......
Beauty: Helt ødelagt, men er der fortsatt.... (stakkar)
Super Ted: hest...
Bonzo: Ny ponni/hest. Blanding av Welsh og araber... Dritpen
Det er en hingst der, som alle er redd.... + masse andre phester som ingen rir...

Monserud blir drevet helt på trynet!! Ingen av hestene har det bra, de har saler som ikke passer, de har hodelag som gnager ++!!!

Et råd!!
HOL DERE UNNA!! Monika er en slavedriver som ikke forstår seg på hester!!!!
font=Comic Sans MS]

Det er bare universet og menneskets dumhet som er grenseløs.... Men jeg er ikke sikker på det første... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.