hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva hadde du betalt i stalleie på min stall?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hva hadde du betalt i stalleie på min stall?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bonnie

Skrevet - 31/01/2003 :  13:02:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal leie ut stallplass og lurer på hva jeg skal ta i stalleie?
Det er en fin stall med store åpne bokser. Boksene er store med vinduer. Inkludert i prisen får du høy, spøne, vann, strøm, store marker hvor hestene går ute på dagene og gratis stort sommerbeite om sommeren!
Fòring og utslipp er inkludert.

Det er ikke ridebane, men en stor fin flat mark som det helt fint går ann å ri på. Det er fine turmuligheter og mulighet for å låne ridebane hos naboene.

Hva hadde du betalt for dette?
Blir kjempe glad for alle svar!:-)

Redigert av mix1 den 31/01/2003 15:34:07

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:53:36

Anette

Norway

Skrevet - 31/01/2003 :  13:20:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Mellom 2000,- og 2500,- Det trekker jo litt ned at det ikke er ridebane, men stallen i seg selv hørtes fin ut, og hvis alt er inkludert synes jeg dette er en grei pris. Jeg betaler 2800,- i mnd der jeg har min hest, og da er alt inkludert i tillegg til to ridebaner.

Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 31/01/2003 :  15:12:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Rundt 2000....... kanskje litt mer men ikke så mye... siden d ikke er ridebane der

ª¹Moiª¹
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2003 :  15:31:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Høres ut som en fin stall, men hvor er den egentlig? Beliggenhet i forhold til pris er viktig. I Oslo (og omegn, og sikkert rundt de andre storbyene) er det f.eks. ganske dyrt å ha hest oppstallet.

I Oslo-området kan du fint ta 3000 siden det er ridebanen hos naboen (så fremt den kan brukes uten å betale. Da burde du kanskje ha en avtale som inngikk i stalleia). Et annet sted er vanskelig å si. Prøv å finn ut hva de andre i området tar. Sammenlikn deres tilbud i forhold til ditt og legg på noen hundrelapper fra eller til kanskje?

Er det f.eks. kort vei til buss eller annen offentlig kommunikasjon så er det en faktor som kan telle noe positivt i forholdt til pris sammenliknet med de andre stallene i ditt nærmiljø. Særlig dersom de andre ikke har det!

--
spoff

Redigert av spoff den 31/01/2003 15:32:56
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2003 :  15:54:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Er stallen sentralt plassert i forhold til konkurranser, ridehus og aktive ridemiljøer ville jeg vel kunne tenke meg en pris på rundt 2.000.-, men er dette langt unna allfarvei ville jeg ikke betalt mere enn 1.500.- pr. mnd.

Lykke til med utleien!
Gå til toppen av siden

Bonnie

Skrevet - 31/01/2003 :  18:06:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for gode svar!:-)
Og svar til innlegget til Spoff, stallen ligger ca. 15 minutter med bil fra nærmeste by, og ligger i landlige omgivelser. Jeg vil da helst anbefale at personer som har bil leier hos meg da bussforbindelsene ikke er det helt store. Det gåt selvfølgelig busser, men på noen rare tidspunkt som kanskje ikke passer like bra for alle.. Stallen ligger ikke langt uti hutti heita, men ligger sånn passe til mener nå jeg. Har fått mange komplimanger fra folk som har hatt hestene sine på sommerbeite her at det er en perfekt plass å ha hest.

Håper det går fint og at jeg får til dette her da:-)
Klem Bonnie
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2003 :  18:57:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Kan du ikke oppdatere oss og la oss vite hvordan det går?

Hilsen Line, også stalleier...
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  10:39:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg synes at fra 2000 - 2500 hoeres greit ut.. Kanskje naermere 2000 siden det ikke er noen ridebane der. Men hvor langt fra dere er ridebanen? Hvor er det stallen er da? Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  13:08:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
mellom 2000-2600kr, syntes jeg. Det er praktisk med foring og utslipp da... lykke til;)

Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  18:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
kan høres litt ut som stallen vår, men vi har ridebane da. 2200 for hest og 2000 for ponni er ikke en dårlig pris. lykke til :)

Gå til toppen av siden

babylon

Skrevet - 21/02/2003 :  19:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rundt 2000-2600 hadde vært en bra pris... Er det slik at man kan låne naboens ridebane når som helst?? Hvis ikke burde prisen dras betraktelig ned... Selfølgelig er det bra med bra turomgivelser, men dresuren må jo også sitte!!
Lykke til med utleien!!
Koz!!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  13:53:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
RUNDT 2000 KR; + VILLE JEG TATT!!
KOMMER JO ANN PÅ BELLIGENHETEN,OG OMRÅDET RUNDT OSV..
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  11:42:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
2500 ville jeg tatt siden det er så mye inkludert
håper du får leid ut!!!!! kooz godtfred..
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2003 :  20:36:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Jeg synes at du burde ta ca 2500, og spesialisere deg på islandshester. De har best av å trene på store flate utemarker. Jeg tror at hvis du fikk inn de riktige folkene kunne du gjøre det stoooooort..
Lykke til. Klem =)
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2003 :  14:57:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg synes at du burde ta ca 2500 for stall leie. Du burde da også søke om å få bygge ridebane når du har tjent litt penger..
Lykke til
Gå til toppen av siden

rambosgirl

Skrevet - 27/02/2003 :  21:58:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville betalt ca 2000 kr:) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.