hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - møkking 1 gang pr uke????!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 møkking 1 gang pr uke????!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/02/2004 :  18:21:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei alle sammen!!!!
nok en fatal historie fra meg igjen....
stallen alle hestene står er en gammel stall fra 1700 tallet....og vet ikke om noen har sett de jeg???!!
men likevel.....de har nå ansatt ei jente som "skal møkke" , men hver bidige gang jeg er der, ser dte ut som det "bomba horehusa", unnskyld uttrykket....
men når alle hestene står inne, blir det 10-20 cm med bare dritt....hard pakket dritt....heldigvis står de ikke inne hele tiden....
og det er IKKE lett arbeid nei.....
nå vil sikkert flere tussen åssen det går an.....men "boksen" er en lang boks...og det er kun 2 av de...
"sjefen" sier at er billig arbeidskraft....sukk....billig og billig....
jeg strakk hele arma nå i helga pga jeg møkket....!!!!!!!
jeg har sagt gang på gang, at det skal møkkes hver dag...men han bare sier jaja....
Opgitt jeg azz.....
dette ble en veldig lang greie...men håper på noen kommentarer....

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 12/02/2004 :  10:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Ikke at jeg skjønner hele meningen med innlegget ditt (hadde hjulpet om du skrev litt mer sammenhengende kanskje), men jeg mener at bokser skal møkkes hver dag hvis der i bruk. Det blir dårlig luft i stallen hvis møkk og tiss ikke blir fjærnet hver dag. Det er ikke bra å puste i hverken for mennesker eller dyr, kanskje værst for hestene, siden de er der mest...
Jo mer jeg lærer, jo mer skjønner jeg at jeg ikke kan...
- Olrun -
http://www.morganhorse.no
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2004 :  13:34:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Må si meg helt enig med Olrun.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2004 :  18:00:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig med Olrunn og Holter, skal møkkes hver dag!
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 13/02/2004 :  09:40:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Hjelpe meg! En ting er er innelufta som absolutt ikke blir bra under slike forhold, og alle de problemene/sykdommene det fører med seg. Men også for høvene er dette drepen! Amoniak ødelegger høvene. Det er helt uforsvarlig å la hestene vasse rundt i sin egen møkk på denne måten. Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2004 :  16:55:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
det skal jo uansett møkkes hver dag....! eieren\e til hestene må jo fatte dette de og!:P
stakkars hester, det er jo ikke deres feil!

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

marielle

» VIP

Skrevet - 03/03/2004 :  10:38:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Boksen skal møkkes hver dag, for hygienen sin skyld og selvfølgelig trivselen! Hvem vil vel legge seg i en møkkete seng? Hestene har krav på en ren og innbydende boks Gå til toppen av siden

VelvetVamp

» VIP

Skrevet - 10/03/2004 :  21:47:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
si fra til eierne av stallen, elle rkontakt dyreverne. det er det værste jeg har hørt Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.