hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som kan hjelpe? ang merke på sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 noen som kan hjelpe? ang merke på sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mizzjeah
» VIP

Skrevet - 25/02/2009 :  13:33:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lurer fryktelig på hvordan merke det var på salen jeg hadde til en kaldblods som jeg hadde på fôr for noen år siden.. noen som kan hjelpe? Det er nok den beste salen jeg har ridd med :p Det var navn på salen/merke bak på salen (husker ikke). Desverre er det eneste jeg husker at salen begynnte på C.. det var en litt gammel sal, som eieren sikkert hadde kjøpt noen år før hesten kom til meg. muligens noe sånnt som cavall, cavelli, caprelli, c??

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2009 :  19:57:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var det en sprang, allround eller dressursal? Har du noen ide om prisklasse? Hadde den noen andre kjennemerker? F.eks. utskiftbarbom.

Bates har lærsalen, og den ene heter Bates Caprilli og har noe cair-system. Aner ikke om den har merke bak, og om det f-eks. kan være Caprilli eller cair.. Det er isåfall en dressursal i lær. Og har utskiftbarbom tror jeg.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2009 :  10:50:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Den var vrien, du!
Jeg hadde en sal en gang som var forholdsvis gammel - ca 12-15 år - ganske lik en mellomting mellom Stubben og Hubertus sine gamle saler det ble en svevende sammeligning, he-he - Poenget var at utseendemessig kunne den minne om Stubben, litt kraftigere i formen, kanskje - men som en gammel Hubertus å sitte i - en DRØM! - merket på den satt bak, et metall-merke festet med skruer på baksvisselen - og den het CAPRIATI.

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.