hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg trenger hjelp!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Jeg trenger hjelp!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Inga+Bailey

» VIP

Skrevet - 13/01/2009 :  14:42:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg befinner meg nå i en av de verste situasjonene en hesteeier kan befinne seg i; jeg har ikke lenger råd til å ha hesten min. Så nå må jeg "fri" til noe av dere mennesker der ute i hestenorge, om noen dere vær så snill har hus- og hjerterom til ei lita, spesiell frøken på fór et par måneder. Dette gjelder fra så fort som mulig, og frem til sommeren/høsten. Jeg er veldig fleksibel på dette området, men vil helst at hun skal komme til noen andre så snart som det lar seg gjøre, for hennes egen del.

Hesten det gjelder, er min aller mest dyrebare skatt: Black Bailey. Hun er en fire år gammel kaldblods+varmblods-hest av beste sort, og en virkelig spesiell type. Jeg har eid henne i ett og et halvt år nå, og har nedlagt masse tid i henne, og for meg er hun drømmehesten. Så at jeg må sette henne vekk er veldig sårt for meg.

Bailey og jeg er midt inne i innridning, og er ikke på langt nær ferdig. Hun settes derfor i all hovedsak bort som selskaps- eller kosehest, men jeg imøtekommer selvfølgelig behov fra den som evt. vil ha henne. Hun kan rides, og tar skritt og trav med en gang. Galoppen jobbes med :) Hittil er det nesten bare jeg som har ridd henne, og jeg synes hun er veldig flink. Hun takler andre mennesker veldig fint, men hun trenger å bli litt kjent med dem før hun hengir seg til dem. "Overfladisk" bruk(leiing etc.), kan hvem som helst gjøre. Bailey er en hest med mye personlighet og er av den følsomme, men bestemte typen. Hun trenger derfor en myk, men bestemt hånd og litt tolmodighet når ting blir vanskelig. Ellers er hun temmelig uproblematisk :) Hun er 100% trafikksikker, vant med barn og dyr og grei med andre hester. Hun kan være litt dominant i en hesteflokk, men finner seg fort i rangsystemet. Ellers er hun en ganske standard unghest, med alt negativ og positivt dette kan medføre.

Det ligger annonser ute på alle mulige plasser, jeg har annonsert + blitt intervjuet i avisa, uten at det har kommet noe vei. Jeg er temmelig desperat akkurat nå, og jeg trenger hjelp.

Jeg betaler forsikringen, hvis det er ønskelig.

Virker dette interessant, så vær så snill: ta kontakt. Jeg er virkelig i en fortvilt situasjon nå, og trenger hjelp. Fler bilder kan sees på min VIP, og jeg kan oppgi blogg etc om det er ønskelig.

Håper noen kan hjelpe!

Vennlig hilsen Inga Walseth.

BAILEY TRENGER HELFÒRVERT!! Se finnkode: 15931305 for mer informasjon.
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.