hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stygge, billige, svarte pannebånd med sving?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Stygge, billige, svarte pannebånd med sving?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2009 :  21:18:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Noen som vet om et sted de selger stygge, billige, svarte pannebånd med sving (ikke V-variant)? Må ha noen form for pynt/detaljer (altså en kanal hvor pynten ligger/er festet). Ønsker dette fordi jeg vil bytte ut pynten.

Har laget et pannebånd av et gammelt pannebånd hvor pynten begynte å bli stygg, og begynte å løsne:

Har lyst til å lage et tilsvarende med champagnefargede perler, med vil ha pannebånd med sving..

Billigste jeg har funnet er hos Skoies, men 279kr for et pannebånd man skal røske av pynten på synes jeg blir for mye :) Både Börjes og Skoies har billige i rett variant, men det er ikke så kult synes jeg..

dressurblogg.no

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2009 :  22:48:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Er det ikke tid for det berømmelige vinter-salget på omtrent samtlige nett-butikker...? Sikkert bare å følge med, så dukker det nok opp noe....Forhåpentligvis! (skoies pleier ihvertfall ha et riktig stort salg med masse utvalg!)
En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2009 :  22:54:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er redd vanlige pannebånd av den typen ikke blir salgsvare ;) Er i utgangspunketet for populært, og de har igrunn den varianten ganske billig i forhold til andre nettbutikker fra før. Selv om deres pannebånd er av merket Skoies. Ser Rytter'n også har sin "billigvariant" i merket Royal til rundt 500kr. Disse konkurrerer liksom med OS sine, som koster mye mer..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Caeles

» VIP

Skrevet - 19/01/2009 :  16:22:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Hubertus (Classic) har også laget OS-plagiater....
Jeg tror det letteste er å kjøpe vanlige rette pannebånd og bare bøye dem selv (som vi gjorde i gamle dager).....
-Eller få tak i en maksin å sy dem. Det er ikke så vanskelig om man har maskin.

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2009 :  23:35:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ja, jeg fant ut dette med å bøye selv.. Ny variant:

Venter fortsatt på perler og sånne krystallgreier for å få helt likt som OS har.. Men synes dette også ble ganske fint.

Dette var opprinnelig et rett pannebånd. Fikk det til redusert pris, for den stygge pynten hadde alt begynt å falle av i butikken :D

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 19/01/2009 23:36:33 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/01/2009 :  01:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det var knall kult da
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2009 :  23:05:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Takk :)

Her er forresten OS sin variant..

Lagde et til.. Denne gangen med hvite perler og kvite krystaller. Men 8mm-perler, de er større enn de OS bruker. Tok derfor krystaller mellom hver fjerde, istedet for hver femte.

Caeles

» VIP

Skrevet - 22/01/2009 :  16:03:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Du er SÅ flink!
-Nå må du bare ut i "billig-kasser" og finne pannebånd! (Evt. "hjelpe" den avfallende pynten litt på vei...) Tjihi..

:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2009 :  18:41:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hehe :)

Tips til perler: Veldig billig på ebay :)

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/02/2009 :  23:18:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding

Her har jeg valgt å holde pannebåndet rett da.. Faktisk ;) Men måtte ha et som matchet Anky schabracken og Anky bandasjene mine.. Har også et sett til i schabrack og bandasjer i oliven (merkeløst). Synes det ble litt kult :)

Oliven perler, og "spacers" i ekte sølv faktisk!

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2009 :  20:49:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Du lager ikke på bestilling vel? :) :p De var nemlig UTROLIG fine!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.