hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - folkehøyskole med hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 folkehøyskole med hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Leiknir-

» VIP

Norway
Innlegg: 151

Skrevet - 27/01/2003 :  10:44:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
har lyst til å gå på folkehøyskole til neste år.

torshus

fjordane

hurdal verk

er det noen som har gått på disse skolene? hva syns dere om skolen?

Redigert av mix1 den 14/05/2003 16:04:39

einstein

» VIP

Norway
Innlegg: 126

Skrevet - 27/01/2003 :  21:00:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke gått på noe folkehøyskole ennå, men kjenner en som har gått et år på fjordane. Hun sier det var supergøy, lærerit og interessant, men at man bør ha med egen hest hvis man vil slippe å dele på en skolehest. Skal til fjordane selv et år når jeg er ferdig med virderegående...

Gå til toppen av siden

-Leiknir-

» VIP

Norway
Innlegg: 151

Skrevet - 27/01/2003 :  22:04:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
hei einstein
hvor mye koster det å ta med egen hest?förpriser, oppstalling? er litt bortskjemt med gratis fôr og stallplass siden jeg har hesten hjemme? lønner det seg å ta med fjording? eller kan jeg ta med islendingen?
Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway
Innlegg: 126

Skrevet - 28/01/2003 :  16:34:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når hun var der tror jeg det kostet 2500,- i mnd... Men er ikke helt sikker... Skolehestene der er jo fjordinger, og det er jo ikke lagt opp "program" for islandshest. Men venninna mi sa at de fleste som hadde med egen hest ikke hadde fjording,men andre raser... Nå er jeg ikke personlig så glad i islendinger, så jeg stemmer for fjordingen... Du kan jo gå inn på hjemmesiden, skal finne adressen...

Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway
Innlegg: 126

Skrevet - 28/01/2003 :  16:37:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.fjordane.fhs.no

Gå til toppen av siden

-Leiknir-

» VIP

Norway
Innlegg: 151

Skrevet - 29/01/2003 :  10:18:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
det går sikkert å få med seg en fjording og, vet om MANGE som gjerne setter ut fjording-rideleir ol Gå til toppen av siden

Trineoghørdur

Innlegg: 14

Skrevet - 06/08/2003 :  23:37:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei..
jeg har gått på torshus! å kan ærlig innrømme at det var et supert år, ville værtfall ikke vært foruten det..
jeg gikk på hestelinja, stallplassen på skolen ligger på mellom 1500-2000 alt ettersom hvormye hesten spiser.. selve skolen koster 6600,- i måneden på hestelinja..
egen ridehall,ridebane og kjørebane..
kjempeflink ridelærer og kjørelærer!!
hestene på skolen er mest kaldblods, men også fjording,og andre ridehester..
miljøet på selve skolen var egentlig det beste... lærerne er kjempegreie..
om du vil vite mer kan du jo sende meg en mail på trinestromsvaag@hotmail.com
eller gå inn på vip`en min "nordmøring"
men uansett:lykke til med skolevalg:)
Gå til toppen av siden

Anti
» VIP

Innlegg: 8

Skrevet - 21/10/2003 :  10:16:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har gått på fjordane...
fantastisk år!
du kan egentlig ta me deg hva du vil av hest, men da jeg var der var det ingen lærere som kunne noe om islandshest, så du kommer kanskje lenger med fjording... stallplassen kosta 2100 i mnd hos ivar os, rett nedfor senteret(nærmere skolen:)) og ca 2900 på senteret... det var i allefall stor forskjell...
lykke til!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.