hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HVA KAN JEG GJØRE MED DETTE..????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 HVA KAN JEG GJØRE MED DETTE..????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 04/06/2008 :  06:23:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, i disse dager kan hvemsomhelst vandre langs en vei og ta bilder av alt man vil....
Og så kan man plutselig fange inn i kameraet noen "merkelige høver" på en hest..... - liksom.....

Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 04/06/2008 :  19:20:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Hehehehe..:)
Ja, nå har jeg ringt mattilsynet og de sa at de skulle sjekke hesten;)
De har visst fått maaaaaaaaaaange klager på henne, så nå blir det gjort noe med håper jeg!:)

Trist å se et så nydelig dyr som hun, lide på den måten! Hun er i passelig størrelse og har et flott gemytt så vidt jeg vet, så jeg fatter ikke hvordan de klarer å holde på slik! Ikke er hun over 10 år heller tipper jeg..

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 04/06/2008 :  20:14:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
snuppeline_14@hotmail.com kan du sende bildene til.

Meld det til mattilsynet og si som du sa over
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/06/2008 :  20:48:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så flott at de tok dette seriøst!!! Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 04/06/2008 :  23:36:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Ja, jeg håper det i alle fall!:)
Kan sende dere et nytt bilde til.. Av samme fot (den beste), da hun ikke en gang vil la meg stå på den andre siden av henne. Jeg tenkte ikke over det først, men i går prøvde jeg å ta bilder av de værre hovene, men da gikk hun bare bort.
Hun er ikke slem, men hun ble redd meg..

Og i dag når jeg kjørte forbi haltet hun litt på den ene foten. I går HALTET hun ikke, men man så at å gå var vondt.. :/

Vet ikke om hun er til å redde akkurat.. Kan sende et bilde til. Minner på at bildene er av den FINESTE hoven!

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2008 :  07:23:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
på den hoven, er det en gigang sprekk på denne eller var det jord på hoven?? litt vanskelig å se.
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 05/06/2008 :  08:24:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Nei, det er sprekk du ser..!!!!

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 05/06/2008 :  08:24:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Nei, det er sprekk du ser..!!!!

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2008 :  08:58:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
OIII!!! har aldri i mitt liv sett en så flekket hov!! damn.. jeg håper mattilsynet gjor noe! Og hvis dette var den "gode" hoven.. stakkars hest :( Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 05/06/2008 :  09:04:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Og det sier du UTEN å ha sett de verste!
Huff..!:(
Skolebussen kjørte forbi henne i dag, og da stod hun veldig bøyd i ryggen, med knærne på en måte utover. Som om noen slår deg bak knærne dine... Den stillingen stod hun i med alle beina, og skikkelig svai i ryggen.

Huff..
Sikkert fordi her er omtrent 22 grader nå, og hun har ikke vann. Det er ikke mitt ansvar, men jeg skal komme med en bøtte med vann til henne etter skolen:)

Lopke

Norway

Skrevet - 05/06/2008 :  09:29:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er bildene. Nå ligger de hos meg så da tar jeg ansvar for dem :)

Dette er bilder av den "fine" hoven"... Huff!!
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 05/06/2008 :  11:25:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Tusen takk for hjelpen:)
Må prøve å lære meg å legge ut snart:)

Det er så ekkelt å se på.. Jeg håper i alle fall at noe blir gjort! Orker ikke å se på den stakkars hesten noe mer! Hun lider sånn!

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 05/06/2008 :  11:27:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke om dere ser det, men på det bildet hvor jeg holder oppe hoven, er kråka mye høyere enn hoven; dvs at hun egentlig går på kråka og ikke hoven..

Selve hoven har "myke" klumper på både utsiden og innsiden.. Hvordan det har komt dit er jo litt rart. De er litt mye å ta på, men ikke slik at det kan gå hull i det..

Northernlights

Skrevet - 05/06/2008 :  20:00:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
UFF... fikk vondt av denne hesten.

Så flott at du bryr deg, Tassen4ever. Det er takket være sånne som deg at det oppdages dyr rundt omkring i norges land som lider. Mens de fleste går med nesa i sky og sier til seg selv at hver og en skal passe sine egne... Men hvis denne hesten står UTEN vann nå i denne heten, hvor mine drikker over 40 liter hver seg - dagtid - så burde vel mattilsynet reagere - NÅ ?

STÅ PÅ

Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 06/06/2008 :  00:47:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du får din fulle støtte av meg ¨når det gjelder den hesten. STAkkkkarsss:( den ejern trenger vel sykolog???? hun må jo være syko. hvor ofte ser man ikke at dyr må lide pga uvettige mennesker (bra at ikke alle er det!!! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.