hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Laura's fortid og Laura's sønn/datter (fjordinger)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Laura's fortid og Laura's sønn/datter (fjordinger)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/01/2004 :  22:07:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
jeg har ei fjordinghoppe på fôr, jeg lurer litt på fortiden hennes.
hun står egentlig på Snåsa i Nord-Trønderlag, hun skal ha kommet dit da hun var 6 år, hun er nå 14 år.

hun skal visstnok ha hatt et føll for i 6 årsalderen også, er ikke helt sikker på alt dette.
men føllet skal hete Lava(tøfft navn i grunn)

om noen i det hele tatt tror de vet noe så send meg en mail eller skriv i gjesteboka mi, eller skriv en melding til epetra

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99%

HannaogHelge

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2004 :  17:02:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Hei!
Var inne på stamboka for de norske hesterasene på nettet. Adr:http://hestesenteret.no/pls/hs/pa_hs.mnu. Der fant jeg ikke noen hest på 14 som het Laura, men derimot Lava, hvis hesten din egentlig heter Sally Marie er det nok denne. Det står at Lava er født i 1998, hun har også en fra 1997 som heter Totlå.
Eier på Sally Marie, og oppdretter på begge avkommene er Sikke Marie Sandstøl fra Helleland. Jeg kjenner ikke noe til hestene ellers. Du kan jo gå inn på den linken og titte litt selv?
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.