hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor er starfish Charm?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hvor er starfish Charm?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

L.Handles

Skrevet - 20/03/2008 :  00:37:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etterlyser varmblods traveren starfish charm.
Dette er ei hoppe på 15 år som betyr mye for meg.
Siden hun dro fra meg har jeg ikke sett noen hjemmeside eller et så lite bilde av henne. Har letet land og strand for å finne henne. Men det ser ut som at dette er umulig.
Hun er mørk brun om sommeren og kull svart om vinteren.
Hun har ei stjerne i panna og ei dame som vet hva hun vil.
Det er ikke mange personene hun gir seg etter.
Noen vil vel si at hun er utrolig sta av seg, men egentlig er hun et av verdens skjønneste vesen. Håper virkelig på å møte deg en dag, det er du som har formet min forståelse på hester.
Det var ikke så mange som ville ri deg de forklarte deg som vill eller u-temmelig. Mange av mine forryttere sluttet, det var da du måtte dra.
Siden økonomi og tid ikke stod til lengere.
Du var en madam i deg selv og en selvsikker dame, har tenkt på deg hver dag siden du dro. men at jeg kanskje aldrig får se deg igjenn trodde jeg ikke, og det er hardt å svelge.
Du var traver både av rase og i sinn, men ingenting kunne stoppe oss på sprangtrening du fløy langt over hindrene 1.20, men du klarte aldrig å lære deg galoppsjenkel=) Det var noe av det vi slet mest med.
Når du ville løpe, ja da løp du!
Du hadde tålmodighet som det rakk etter, du sto ute i regn vær med flust av irriterende mygg og kryp rundt deg.
Mens vi prøvde den nye selen din, jeg stod å viftet med grener og innsekts spray på deg.
Du gjorde dårlige opplevelser til gode opplevelser, du var kjerringa mot strømmen. Ingen kan si at du ikke hadde mot eller bein i nesta for du var beinhard!
Ble du redd noe var det mer som at du prøvde å angripe det, isteden for å løpe med halen mellom bena.

de andre hestene mine betyr mye for meg, men du var den som betydde mest. Det vil du alltid gjøre, uansett om du er gammel og grå neste gang jeg ser deg, håper jeg fortsatt at du kan bli min.

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2008 :  22:48:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Var det deg jeg sendte en prøve betfôr en gang da hesten ikke ville spise, eller var det hun som hadde henne før deg igjen? Jeg hadde nemlig helsøstra til Starfish på fôr i 4 år. Siden Zizi dro herfra for 2 år siden har jeg ikke hørt snurten om henne heller. Hvem "overtok" Starfish når du ikke kunne ha henne lenger? Kontakt Agnes, hun burde da vite hvor hesten hennes er:-)

Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.