hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gummimatter
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 gummimatter
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mariakaogcindy

Skrevet - 23/11/2007 :  18:09:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei

jeg har tenkt og skaffe gummimatter til og ha i stallen, i boksene. Hvet noen hvor jeg kan få tak i dette billigst mulig eller noen steder det går ann og få tak i det. Jeg bor i Buskerud i Drammen.

Noen positive eller negative opplevelser ??

takk på forrhond

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2007 :  23:06:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har sett at Høy og spon selger noe, men ikke spesielt billig. Kjenner til folk som har hatt disse Belmondo Puzzle-mattene. De er veldig fine, men dog ikke billige.. Jeg ville tro det skulle gå ann å finne noen form for industrimatter på noe vis, som også var billigere. Finner du noe, så det det her Jeg har ikke råd til å betale flere tusen for å kle hestens boks..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2007 :  09:54:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
JEg har ei venninne som skal selge 2 stk gummimatter....
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 24/11/2007 :  18:03:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
og hva skal dere ha for de ? og hvor holder dere til ?? Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2007 :  22:10:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun skal ha 2 000 pr stk, pris kan diskuteres v hurtig avgjørelse.

Mattene er 3m x 1,30m. Veldig tunge, solide og holdbare.

Ta kontakt på mail hvis du er interessert og for evt bilder. Hun holder til på jessheim.

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 26/11/2007 :  19:15:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke det dyrt ?? Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2007 :  19:41:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Let i gamle fjøs!!!! Bøndene ble jo pålagt (tror jeg) å ha gummimatter i båsene til kuene sine , og etter den tid er mange fjøs blitt tomme. Ofte kan man få tak i mange matter for en billig penge på denne måten, alt det fordrer er litt guts til å spørre x-bøndene ;-) Jeg har 8 matter som opprinnelig kom fra fjøs, og de er like solide nå som da de var nye.
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 29/11/2007 :  20:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror ikke det er så mange gamle fjøs som ikke er i bruk her... men det var noen gummimatter man kunne få gratis eller VELDIG billig fra ett eller annet sted (husker ikke hvor det var) Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 30/11/2007 :  10:22:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Har du noe form for stenindustri eller lignene i næheten, er det mulig å spørre disse om brukte "matter". Har de slike maskiner som går med transport bånd, så brukes det tykk gummi i båndet og den må skiftes ut før den blir for slitt, og noen firmaer selger dette. Noen vil selvfølgelig prøve å tjene mest mulig på gummien, mens andre er ikke så med i, he he, tiden og kan hende gir deg gummimattene mot at du henter. Men husk at de kan være fryktellig tunge. Men det er verdt et forsøk og kanskje de vil være behjelpelig med å dele dem opp i ønsket lenge og bredde for deg og.
Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2007 :  12:03:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Båndene på sandtak blir ofte byttet ut og da kan man få der
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2007 :  04:30:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har sett at Høy og spon selger noe, men ikke spesielt billig. Kjenner til folk som har hatt disse Belmondo Puzzle-mattene. De er veldig fine, men dog ikke billige.. Jeg ville tro det skulle gå ann å finne noen form for industrimatter på noe vis, som også var billigere. Finner du noe, så det det her Jeg har ikke råd til å betale flere tusen for å kle hestens boks..

Opprinnelig postet av spoff

Det er en annen type sånne puzzle-matter,(annet merke enn Belmondo)som ikke jeg er noe fornøyd med i hvert fall.Hestene sklir,pisset renner igjennom sprekkene,greipet setter seg fast når man møkker,ja,det var vel alt

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

frkelin

Skrevet - 31/12/2007 :  20:31:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal lage utegangsstall og kom over disse mattene. De er ekstra tykke og drenerer bort fukt. Jeg skal bruke dem i en liggehall med grus og sandgulv, så da trenger jeg ikke flis i det hele tatt og må bare fjerne møkk. Urin forsvinner gjennom mattene ned i bakken.

http://www.smaafe.no/brosjyrer/Bolero.pdf

Etter et år har jeg spart inn prisen ved at jeg ikke bruker flis....

Hva tror dere?
Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 01/01/2008 :  18:37:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den virket KJEMPE kjekk Gå til toppen av siden

SiljeOgSolveRoss

Skrevet - 13/01/2008 :  21:29:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er gummimatter i stallen til hesten min, og de fungerer bra. Syns jeg i allefall:)
Det eneste som de dumt med disse mattene er at greipa setter seg fast i mattene, men hvis man
veit hvor "linjene" går er det ikke noe problem. Jo også samler det seg tiss og flis under mattene men det er lett å ta vekk.. men ellers fungerer de bra =D
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.