hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Dressur fra unghest til Grand Prix" av J.Sørensen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 "Dressur fra unghest til Grand Prix" av J.Sørensen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2004 :  18:58:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var innom en bokhandel i dag og fikk øye på en interessant dansk bok "Dressur fra unghest til Grand Prix" av Johannes Sørensen. Bladde litt i den og den så veldig interessant ut, så lurte igrunn på om jeg rett og slett bare bør kjøpe den. Men lurte igrunn på om noen andre kanskje hadde erfaringer?

Ser det ligger en anbefaling på Heste-nettet.dk men kunne jo være interessant å høre meninger fra flere vinkler. Iallfall om noen har lest denne.. Eller hørt noe om boka!

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 20/08/2005 19:01:16

tebj0

Skrevet - 20/08/2005 :  09:33:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Dytter dette innlegget litt opp* Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  18:52:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Da kan jeg meddele at jeg i vinter bestilte denne boka fra Danmark, og har vært igjennom så og si hele. Den er bare utrolig bra! Jeg er nesten fristende til å si bedre enn både "Dressur med Kyra" av Kyra Kyrklund og "Dressurridning" av Louise Nathhorst. Men altså en bok veldig i "den gata".

Forøvrig er min anbefaling å bestille den via danke E-boghandel.dk. De leverer raskt. Som en liten "bonus" er det "dessverre" slik at bøker inn i Norge er momsfrie. Så E-boghandel.dk trakk faktisk fra momsen (som i Danmark er på 20%) og tok betaling deretter. Selv om den danske krone er litt høyere i verdi enn den norske i disse dager, og selv om portoen er litt dyrere til utlandet, endte jeg faktisk opp med at min bokpakke var langt billigere totalt (bestilte 3 bøker) enn hva det ville kostet meg å bestille dem fra Danmark. Litt kult..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 20/08/2005 19:01:34 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  11:10:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Da kan jeg meddele at jeg i vinter bestilte denne boka fra Danmark, og har vært igjennom så og si hele. Den er bare utrolig bra! Jeg er nesten fristende til å si bedre enn både "Dressur med Kyra" av Kyra Kyrklund og "Dressurridning" av Louise Nathhorst. Men altså en bok veldig i "den gata".

Forøvrig er min anbefaling å bestille den via danke E-boghandel.dk. De leverer raskt. Som en liten "bonus" er det "dessverre" slik at bøker inn i Norge er momsfrie. Så E-boghandel.dk trakk faktisk fra momsen (som i Danmark er på 20%) og tok betaling deretter. Selv om den danske krone er litt høyere i verdi enn den norske i disse dager, og selv om portoen er litt dyrere til utlandet, endte jeg faktisk opp med at min bokpakke var langt billigere totalt (bestilte 3 bøker) enn hva det ville kostet meg å bestille dem fra Danmark. Litt kult..

Opprinnelig postet av spoff

Jeg må bare rette deg å si at momsen i Danmark har ligget på 25 % i mange år...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.