hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvilke nettbutikker?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hvilke nettbutikker?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2004 :  16:47:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja, nå er jo jeg fullt klar over at det beste er å gå i butikker, lete blant alt det rare som finnes der, kjenne den gode lukten av lær...... men det er mange som ikke har den muligheten, og er avhengig av nettbutikkene. derfor lurer jeg på hvilken butikk dere velger når dere skal handle noe??

jeg har alltid bestilt fra hööks, siden den er den eneste butikken som har katalog, men nå i det siste så har jeg "funnet" flere nettsteder som er mye billigere (og raskere) enn hööks... for noen dager siden så bestilte jeg og noen venner fra minhestebutikk, og er meget fornøyd (selv om jeg ikke har fått pakken enda). til nå har jeg fått mail om angrerett, bekreftelse på bestilling og et nr hvor jeg kan følge pakken om hvor i landet den er slik service fikk jeg ikke fra hööks...

så, hvilke(-n) butikk(-er) handler dere fra over nettet??

mvh lille meg

Mvh Tone Kristin

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2004 :  17:01:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Selv bor jeg såpass sentralt, og trenger sjelden så mye utstyr (har jo ikke egen hest) at jeg handler sjelden/aldri hesteutstyr på nett. Det jeg derimot gjør er å bruke nettsidene til lokale butikker for å sammenlikne priser før jeg skal ha noe. Så møter jeg opp i den aktuelle butikken og handler det jeg skal ha.

Noen liknende debatter:
Ellers er det flere her på Hestemarked som har gode erfaringer fra Divoza. Det er en utenlandsk butikk, men de har utrolig mye fint der iallfall. Har nok tittet på utvalget Ellers er jo Horze et nytt konsept. Heller ikke handlet derifra, men de har endel billige varer der. Du bør derimot likevel sjekke prisene og ikke blindt stole på at de er så billiger (gjelder Hooks også). Det hender at de ikke er så billige på alt likevel..

Bole er forresten en annen butikk som også har katalog. Men utvalget på hesteutstyr fra de er noe begrenset. Men til gjengjeld har de endel kjekke ting om gjerder, forkrybber etc.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2004 :  21:21:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Syns selv at Horze og Skoies er de beste. Rask levering og super service. Begge er også egentlig rimelige.

Hooks ble jeg kjempeskuffet over...

Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 13/01/2004 :  22:24:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte salen min og et dekken fra www.rytterbua.no. Jeg fikk varen etter 3 dager og er veldig fornøyd mer varene. Dekkenet var på tilbud så jeg sparte 450,- bare på det. Er veldig fornøyd. Det de ikke har kan de skaffe. Kjempe hyggelige folk der!

Hege & Blesi
Gå til toppen av siden

BariolèMagique

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2004 :  23:10:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
av nettbutikker ville jeg styrt LANGT unna horze.
de har stive priser og vanvittig dårlig kvalitet.
har bestillt fra dem to ganger og er veldig missfornøyd med kvalitet og service.
den ene gangen bestilte jeg 6 dekken, men fikk bare 4 og ble fakturert for alle 6.
måtte true med anmeldelse før de ville gjøre opp for seg!
har positive erfaringer med skoies, min hestebutikk og lillestrøm hest og hund.
Gå til toppen av siden

kristian

Skrevet - 14/01/2004 :  11:21:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes også at skoies virker bra. men det jeg har handlet fra hooks har hatt god kvalitet det også. at andre buttikker ikke har egne kataloger betyr jo ikke at det ikke finnes utstyrskataloger. jeg har jeg fått masse kataloger fra e.eks mountain horse, eldonor, kingsland og heimer. da kan man bare ringe til en hesteutstyrsbutikk, Handler mye fra Stall grenaker. Topp servise lave priser å de sender på dagen, pluss at kvaliteten de har er meget god. alltid fornøyd når jeg får pakke derfra Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.