hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Et liv uten hest................???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Et liv uten hest................???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2007 :  22:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
kunne jeg solgt min hest til 100 000 kr, selvom han kanskje bare var verdt 50 000, hadde jeg glatt gjort det.

Hva kan jeg si?!

Er vi virkelig så pengegriske......???

Jeg er både målløs og sjokkert!

Opprinnelig postet av strawberry

Hvis man har to bud, et på 50000 og et på 100000, der begge kan gi hesten et godt hjem, da vil jeg si at man er veldig uøkonomisk av seg hvis man velger det laveste budet
Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2007 :  11:48:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå ville jeg ha en som var ferdig
utdannet til MB eller høyere, men jeg akter ikke å
bruke en formue på dette.

Med dagens heste-priser - ser det vel nesten ut som om det bare er å sette i gang med å spare....Hester som kan litt, koster saktens også.

Selv ville jeg så absolutt ha en hest som kunne i det minste LITT - for selv synes jeg det er gøy med dressur på lavt nivå - og å hoppe litt i ny og ne....Sprang-mulighetene hos oss begrenser seg til høy-baller med en stokk over, og selv har jeg bare ridd en bitte-liten bane for mange år siden...Problemet mitt ble da - at hestene jeg likte - kunne for MYE, slik at jeg ble redd de ble for overkvalifisert for denne pingle-rytteren meg.

Og plutselig endte jeg opp med hjertet mitt, da - en veldig lite ridd 3-åring, som den dag i dag ikke kan fælt mer enn å gå på tur, siden jeg ikke evner å lære henne noe særlig selv. (både helse og mangelende kunnskaper)

Jeg vet ikke - men de fleste heste-kjøp hos oss som ikke kan så mye og vil så mye, går muligens mer på følelser og kjemi - mens de som "vil noe" må tenke litt mer fremover mht hestens kunnskaper også. Da blir det ikke like enkelt å "finne den rette". - Og hvis man da ikke ønsker å betale noe særlig i tillegg - tror jeg personlig man skal ha grise-flaks - eller oppdager i ettertid at man har kjøpt "katta i sekken" på en eller annen måte....

Med dine kunnskaper, skulle du ha muligheten til å finne det du vil ha - men det er nok ikke gjort i en håndvending!! Masse lykke til på veien til et liv MED hest

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.