hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hacke seg inn på brukere?!?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hacke seg inn på brukere?!?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Trollungenmin

Skrevet - 12/08/2007 :  21:07:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så på nyheten i dag, og de sa at med et lett tilgjengelig program kan man hacke seg inn på andre brukere på internettsider! Syntes dette hørtes litt skummelt ut jeg! På facebook å sånn... Driver ikke der jeg da, men gjelder dette hestemarked å da eller hva? Når de først hadde kommet seg inn var det bare å drive som man ville. Man kan jo da skrive masse stygt i gjestebøkene til folk, også tror disse folkene at det er denne uskyldige personen Blir jo litt skeptisk...

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 14/08/2007 :  19:12:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
er skummelt det der for noen år siden eller noe var det noen som hadde hacka seg inn eller fått tak i passorde til vipen min på hestemarked så den personen hadde drivi å sakt masse stygge ting på chatten og sånn men til slutt bytta jeg passord kan være at den personen hadde greid å gjette seg til passorde siden det var veldig enkelt... Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2007 :  19:42:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
hehe, VELDIG gammelt nytt Selv bryr jeg meg ikke et dugg ang om noen skal hacke seg innpå vipen min, huff, for et lite å tragisk liv... HM er ikke så farlig, er bare å gi beskjed til HM om man finner ut at noen andre er innpå brukeren til en, så dem får stenge den igjen, finnes mange andre sider som er mer ¨viktigere¨
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Trollungenmin

Skrevet - 15/08/2007 :  11:27:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! Det er jo sikkert gammelt nytt, og det er klart at det er andre sider som er mer utsatt, men alikavel... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.