hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kan det være? hesten tisset på "seg"..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hva kan det være? hesten tisset på "seg"..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 03/08/2007 :  22:49:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.

i dag etter jeg hadde vært på ridetur slapp jeg hesten min ut på beitet igjen. Det er en annen ponni der som forsvarer hoppa "si" til de grader. hesten min tar ikke igjen og lar seg bare hersje med. Men tilbake til saken.
På beitet er det en diger jordhaug, og min hest var på ene siden mens de andre på andre siden. Hoppa som begynte å gå mot Dunjar, ble raskt "beskyttet" av shettisblandinga som bråjaget Dunjar som sto fredelig og spiste, men ble brått skremt å måtte forsvare seg selv. Etterpå så jeg at det rant urin fra tissen hans. Ble han så skremt så han "tisset" på seg? Jeg så ikke da om han muligens tisset før dette skjedde, siden jeg prøvde å få unna shettisen..
Han er ellers i meget god form, spiser og drikker som normalt og var veldig frisk og rask på turen i dag.

noen iddeer?
hilsen en litt bekymret frøken...

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p
Redigert av - Angela_Dunjar den 04/08/2007 15:50:14

VitaRosita

Norway

Skrevet - 04/08/2007 :  21:35:21  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
hmm...Kanskje han var litt tissetrengt? hehe;p
Hvis du ikke vet om han tisset før du så han(altså mens du prøvde å få unna shettisen), kan det jo hende at han akkurat hadde tisset? som nevnt...Kanskje han skulle til å tisse, men så ble han skremt og måtte forsvare seg, så det bare "kom/rant" ut av ham. Det hender jo at mennesker må så tisse, men så skjer det noe annet og det blir ikke tid, så man tisser på seg. Kan jo hende det har skjedd med Dunjar;)

Nei, jeg vet ikke, men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye ivertfall;P

Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 04/08/2007 :  22:00:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei du, og takk for svar. sant det du sier, så jeg håper å tror det er det med Dunjar. var helt fin i dag så. men en blir jo litt engstelig da uforutsette ting skjer. :)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

VitaRosita

Norway

Skrevet - 05/08/2007 :  20:02:36  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
Jaja, jeg skjønner deg godt jeg;) Hadde sikkert blitt litt engstelig jeg også, hvis det hadde skjedd med meg;p
Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden

oregon

» VIP

Skrevet - 06/08/2007 :  11:20:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Har sett det samme med min hest dit vi flyttet nå faktisk.
Er en hest der som er ganske så beskyttende overfor hoppene sine.
Min er ganske tøff slik han også...så når den hesten kommer i nerhetn så fyrer han seg litt opp..og tissen kommer ut..hehe...så da d kom noen dråper.
Tror ikke det er noe farlig iallefall:)

Eva
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2007 :  17:40:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Dette har også jeg lurt litt på, for i fjor sommer da jeg fikk Hannoveraneren min hadde han også alltid urin nedover bakbeina. Jeg lurte på om han gikk og holdt seg og ikke turte tisse ute, så jeg laget en flis haug til han inne i ene skogen. Men en annen ting som også slo meg var det du skriver om... For han hadde en annen over seg i rangen som passet på hoppene. Ikke noe galt med hesten i det hele tatt eller. Nå står de ikke sammen lenger og nå er også problemet borte. Det forsvant også da rangen ble annerledes.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.