hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vanning av kraftfôr?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Vanning av kraftfôr?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2004 :  13:04:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Joda, men når de puster MYE, og har PULS
Gå til toppen av siden

Lucen
» VIP

Skrevet - 25/02/2004 :  19:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her var det mange og sterke meninger!
Jeg vanner alltid kraftfor, selv om jeg ikke bruker så mye av alt "dillet" som dere snakker om - joda jeg bruker noe!
Jeg har mange foringskurs og vet.kurs bak meg i tillegg til mange år med foring av egne og andres hester.
Jeg hvet ikke alt, lærer stadig noe nytt - heldigvis!
Det jeg har lært i løpet av årenes løp, er at jeg ikke skal legge meg opp i hvordan andre forer hestene sine. Jeg kan gjerne gi råd eller ta i mot råd, men ellers får folk gjøre som de synest er best selv.
Jeg gir gjerne hestene mine kr.for etter endt treningsøkt, da regner jeg med at dere klarer å tenke dere til at jeg ikke umiddelbart slenger det i krybba til en andpusten. svett hest. Hestene mine blir nøye utskritta, stellt og pussa før de får for, og dette tar tid så hesten er avslappa og rolig innen foret kommer i krybba.
Det er riktig at hester skal få være hester, men vi har gjennom mange år temmet de og gjort de om til noe annent enn villhester, og vi må behandle dem deretter.
Gå til toppen av siden

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2004 :  21:28:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann..
Jeg pleier og vanne det ut,for hesten min har problemer med tennene..Til den andre vanner jeg også...Har hørt så mange skrekk historier om hester som har blitt kvalt osv...
Men det er nok bare no møl,men uanset så sveller jo pelletrert fôr når man har vann i det...Tenker da på hva som skjer i magen til hesten...

Du er fremdeles ung hvis morgen etter kvelden før fremdelses gjør kvelden verdt morgnen etter...

Du er fremdeles ung hvis morgnen etter kvelden før fremdeles gjør kvelden verdt morgnen etter...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.