hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fossum Gård
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Fossum Gård
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

polvott

» VIP

Skrevet - 16/07/2007 :  23:09:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. Jeg lurte på om det var noen her som visste noe om Fossum gård? Jeg har nettopp flyttet til Stovner og er interessert i å begynne med hester igjen her. Noen som vet noe?

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 17/07/2007 :  02:05:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet bare at det er hun - åhh! - hva heter hun nå igjen... - som leder denne stallen - og hun KAN hest!

- Ehhh - har jeg rett når jeg sier Lene Kragh???

DA kan du være trygg på at stallen er under god ledelse, og den dama KAN sine ting!

I 1992 - 94, da prosjektet "Hest og OL" var igang, "jobbet" vi sammen i "Akershuskuskene" - og Lene var en primus motor - så hvis jeg ikke husker heeelt feil, er Lene nå leder på Fossum....

Ehh - hvis jeg tar feil, så har det med at jeg ikke har sjekket hukommelsen min nøyaktig.
Gå til toppen av siden

polvott

» VIP

Skrevet - 17/07/2007 :  15:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men det er en vanlig rideskole i vanlig drift? Vet noen om de leier ut hester for tur eller arrangerer turer. Hvordan hester har de der?

Eventuelt om de har enkelttimer el.
Jeg har ikke tid til å gå fast på et ridekurs akkurat nå, men vil ikke gi opp hester helt heller.
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2007 :  17:42:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Øvre Fossum gård på Stovner var rideskolen jeg begynte å ri på, på 80 tallet. Jeg red der i 10 år og likte meg svært godt. Det er ikke Lene Krogh som driver dette, men jeg tror hun driver Trosterud stallen som er litt lenger bort i Groruddalen. Jeg vet ikke hvem som driver Stovnerstallen nå, men det jeg vet er at det har blitt veldig flott der. De har fått stort ridehus, utebane og nydelig turterreng. Den gang jeg gikk på kurs der, var det faste ridekurs på hverdagene og løstimer for de som ville ri uten å gå på kurs, lørdager og søndager. Lørdag var for de som ville ri hester og søndag for de som ønsket å ri på ponni.
Men som sagt dette er mange, mange år siden og mye kan ha blitt forandret etter min tid der. Jeg vil anbefale deg å ta turen ned dit og snakke med dem, siden du nå bor like ved. Rideskolen er åpen for besøkende.
Lykke til
Mvh Annette

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 18/07/2007 :  01:13:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, selvfølgelig - visste bare at Lene holdt til på de trakter.
Fossumstallen er sikkert helt OK - men man finner det jo best ut ved å ta en tur og se seg om og prate med folk ser - og se på hestene.
Gå til toppen av siden

polvott

» VIP

Skrevet - 18/07/2007 :  11:01:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for fine svar. Da tror jeg at jeg skal ta en tur opp dit en dag. Gleder meg. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.