hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - søker etter fortiden til Rivergårdens Bonnie
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 søker etter fortiden til Rivergårdens Bonnie
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

BonnieThePonni

» VIP

Skrevet - 16/07/2007 :  00:01:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rivergårdens Bonnie er en hollandsk sportsponni som er 1.36 i mankehøyde.Jeg vet med sikkerhet at hun har stått på en rideskole i Sola,og så stod hun på Moldegaard rideskole i Bergen.Senere kjøpte jeg henne fra den rideskolen,men mer vet jeg ikke om henne.Jeg vil gjerne vite om hun har hatt fføll,eller om forrige eiere,og hva hun har blitt ridd som...
Hun står nå på Alvøen rideklubb i Bergen,der hun har stått i et år nå,siden 30 juni 2006.
Hun heter egentlig Bonny,og hun er registrert i det hollandske rytterforbundet eller rideforbundet ( vet ikke helt hva det heter)-
Det hadde vært veldig fint om du hadde svart på dette om du vet noe om henne for jeg vet egentlig ikke så veldig mye om henne.

Prins_Knittson

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2007 :  22:49:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei:) kjenner til bonnie jeg:) hun stod på sola ei stond, ble brukt en del i sprang av ei eg kjenne, men hu va redd bommene åsså tente hu utrolig mye på hinderte, det var ikke så mange som kunne ri henne på rideskolen, hun er utrolig følsom, ikke noe rideskole ponni ville jeg ha sagt.. har ridd henne litt selv og, utrolig god ponni å ri!. Marit(hu som drev sola) kjøpte henne fra danmark hvis jeg ikke tar helt feil. tror ike hun har hat noe føll, i vert fall ikke som jeg har hørt. hun ble brukt endel i sprang litt i dressur men meste parten av tiden så gikk hun i ridehuset meg elever noe hun ikke trivdes med..
prinsen Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 30/07/2007 :  23:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei. Har lagt igjen beskjed i gjesteboken din jeg....er så godt som sikker på at jeg kjenner til din Bonnie fra tidligere, Marit på Sola kjøpte henne ikke fra Danmark men fra Arendal og jeg kjenner godt hun som eide henne sist i arendal:) Kjenner også hvor hun kom fra før det, men det er noe du kanskje kan snakke med hennes tidligere eier om. Sjekk gjesteboka di så står det hvordan du kan komme i kontakt med henne:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.82 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.