hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fullblodshoppa Gracie
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Fullblodshoppa Gracie
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Northernlights

Skrevet - 13/07/2007 :  15:39:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som kjenner fortiden hennes ? Vi har hatt henne 1 år. Hun er 12 år. Rød av farge, ca 1.58 høy.

Opal

» VIP

Skrevet - 14/07/2007 :  10:06:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Med mindre det er flere med samme navn og den utseendemessig ser slik ut:

så har hun vært eid av Mina som rir henne på bildet. Mail/tlf til henne finner du på hjemmesiden til Øvrevoll (www.ovrevoll.no )under ryttere.

Gracie stod på trenerstallen der jeg kjøpte hesten min i 2004 og hun og Mina var med meg på tur da jeg prøvde det som ble min hest.
Gå til toppen av siden

reaching nirvana

Skrevet - 14/07/2007 :  10:42:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei

Gracie ble prøvd som gallophest var det vel en 9-10 år siden. Den gangen stod hun hos en trener som het Ivi jegsen på øvrevoll. Grunnet en skade på det ene beinet, ikke spørr meg hvilket det er så lenge siden men jeg mener det var en av bakbeina. Så ble karrieren hennes satt på siden. dyrlegen mente at beinet ikke ville holde om hun ble gallophest. Så da overtok Mina iversen og moren hennes hesten. De hadde henne vel helt frem til for tre år siden. Da hadde de begge blitt så aktive med å ri gallophester og det er /var veldig lite plass på øvrevoll. Så da ga de henne bort først til maria robertz og så til ellen brandstorp. Hos ellen gikk hun som ridehest. Jeg kantret henne en del ganger hos ellen da vi hadde hesten vår stående hos henne i 8 måneder når han var åring. I mellomtiden hadde hun stått hos jan bjørdal og annike bye nunez.

Hun er alltid tatt godt vare på og har hatt ett kjempe fint liv. Hun ble kun brukt som kosehest. Kjempe snill hoppe.

Håper det hjalp litt lurer du på noe bare skriv. Av en eller merkelig grunn har den hesten vert der på ver eneste stall jeg har jobbet/ eller vert i så jeg har kjente henne siden hun var to år.
Gå til toppen av siden

Northernlights

Skrevet - 15/07/2007 :  21:48:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar dere to Dette var artig å høre ! Og ja, det er henne på bildet ! Opal, hvor fant du bildet ? Vet du hvor jeg kan laste ned evt flere bilder av henne ? Nå er Gracie bedekt med Gamblers Blackmail, hun fungerer bra som ridehest på hobbybasis her hos oss i landlige omgivelser. Og går nå for tiden på beite med stall kompis Murray Walker. De koser seg veldig sammen og vi er stor fornøyde med kjøpene av de 2. Gracie har en forkalkning i framfoten, sikkert derfor hun ikke ble aktiv galopp hest. Har dere mer info er vi kjempe glade for fler svar Gå til toppen av siden

reaching nirvana

Skrevet - 17/07/2007 :  01:17:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei

Jeg tror ikke det ligger nevneverdige bilder av gracie på nettet. Men hadde anbefallt deg å ringe mina. Nummeret hennes stor på www.ovrevoll.no under ryttere. Der finner du bilde av henne og nummeret. Det er kun en mina så det er ikke så vanskelig å finne. Hun er en kjempe hyggelig jente som sikkert kan fortelle deg mye om gracie.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.