hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lite aktivitet her?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Lite aktivitet her?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

IdaHau

Skrevet - 07/07/2007 :  18:39:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var en aktiv bruker her for ett år tilbake (Da med annet nick), før jeg skifta over til Forumhest.no, de siste dagene har jeg snoket innom her, skikkelig skuffende. Det er jo ingen aktivitet her lengre? Få aktive innlegg.

Er alle flyttet til andre forum?

LuckyLaser

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  22:43:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLuckyLaser  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLuckyLaser  Svar med kopi av melding
Heihei
Ja, jeg er veldig enig med deg der.. Det virker som om hestemarked er mindre populært for tiden.. Hvorfor, det skjønner jeg ikke, dette må vell være en av de beste plassene for hestefolk å møtes? Vi får prøve å få igang interessante debatter som folk legger merke til

Mvh, Anne-Lise

A-L Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  22:58:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
De fleste av den eldre garden finnes nå på FH. Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2007 :  06:08:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg droppa nesten helt ut etter at FH kom,for å se litt hvordan det gikk.så da var jeg lite aktiv på begge forumene.Prøvde meg igjen så på mixen her,men er for lite aktivitet her til at det er så mye vits å være her.altså det blir sånn at man aldri får svar.Men på FH får man svar med en gang,å mange aktive debatter hele tiden:)Men stikker innom å sjekker livet her også i blandt.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/07/2007 :  09:20:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva heter du på FH da?? Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2007 :  18:02:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Tja lite aktivitet eller ei, FH har jo flere hundre talls innlegg som igrunn ikke har mye om hest å gjøre, også de emnene det er -så sporer det heeelt av iblant.
Er selv aktiv på FH, så ikke noe stygt ment - synes bare det er mye som spores av, og på et heste forum synes jeg hoved temaet skal stå godt frem, men kos er jo godt

Meste parten som Lopke sier, er helt klart gått over til FH.
Selv så gidder jeg ikke å diskutere FH VS HM, mye klaging på Hestemarked grunnet nedetid og div, men nå i det siste har det selv vært mye av det der borte, men at dem ¨hater¨ HM e det flere grunner til, deriblant 0 respons på mail ang. hjelp os slikt, men noe nå som er heldigvis skjerpet.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2007 :  18:12:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Er selv svært flittig bruker av HM og kjempefornøyd med det. Nedtid har jeg jo opplevd på flere nettsteder fra tid til annen og klager derfor ikke på HM for det. At det er lite aktivitet her på HM akkurat nå kan jo ha noe å gjøre med ferien også. Var det ikke slik i fjor også på denne tiden her da?

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/07/2007 :  20:13:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
www.hestene.no > tror de fleste har gått over dit. Men jeg er begge steder, men mest på FH da det er der de mest interessante emnene taes opp.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 09/07/2007 :  03:51:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ehh - mulig at jeg er helt "uuut" - men hva er FH?

Gidder liksom ikke å være "med" over alt - og synes at "Hestemarked" er "greit nok" å sjekke og være "med" på.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2007 :  06:50:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
forumhest:)
Hesteforum med debatt akkurat som her.
Dine meninger savnes der,Trine:D

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 09/07/2007 :  08:42:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
er forumhest syk for tiden? kommer jo aldri inn...
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 09/07/2007 :  09:40:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kommer heller ikke inn på forumhest.no lengre
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2007 :  17:55:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Har ikke vært her på leeeenge siden jeg er mye på FH, men nå kommer jeg jo ikke inn på FH, så da kom jeg hit igjen for å få ut litt pratesyke
<3 Western <3

Gå til toppen av siden

IdaHau

Skrevet - 09/07/2007 :  19:32:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har ikke vært her på leeeenge siden jeg er mye på FH, men nå kommer jeg jo ikke inn på FH, så da kom jeg hit igjen for å få ut litt pratesyke

Opprinnelig postet av Western Viking

Jeg også, det er nesten litt trist at FH-folkene går til så drastiske steg som å besøke andre forum :-P
Gå til toppen av siden

-Ronja-

» VIP

Skrevet - 09/07/2007 :  21:20:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er innom og leser her på HM også, men lite aktivitet og bruker derfor FH mest... Men det har vært mye tull i det siste så håper det ordner seg snart:S Ellers så liker jeg også godt Ellen O forumet, der blir det ofte mer seriøs hesteprat. Er ikke så aktiv på innleggsfronten der, men leser en del!:) Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2007 :  02:20:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har mer eller mindre konventert til FH for tiden, men nå ligger det jo nede, så da tenkte jeg å svare på endel debatter her isteden. Flere som har samme tanke som meg ser jeg ;)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.