hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Betaling
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Betaling
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  00:55:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skulle legge inn en annonse, men fikk beskjed om å verifisere annonsen min, noe som kostet 5 kroner. Er dette noe man må betale hver gang man skal legge inn en annonse, eller er det bare første gangen?? Si man skal selge en hest, en sal og et dekken = 3 forskjellige annonser. Blir da beløpet 5 eller 15 kroner???

Spendas

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  07:57:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og spørsmål om flere detaljer i den forbindelse;
Jeg har flere ganger opplevd at jeg har lagt inn annonse, og så dagen etterpå sett at den sto som "ikke aktiv". Tok da kontakt med HM på mail, og fikk beskjed om at det som antakelig hadde skjedd var at noen hadde meldt annonsen som useriøs, og at den derfor var blitt fjernet. Dette var ikke snakk om en useriøs annonse i det hele tatt, men et pent brukt dekken til salgs til en billig penge, så jeg tror vel kanskje heller det var noen som ville ha billigere konkurrenter av veien, fjortismoro, eller noe i den duren... (Noe som gjør at jeg stiller meg temmelig kritisk til dette annonse-filteret, men det er en sak for seg selv...)

Nå har jeg at par annonser liggende ute, som nå brått er "ikke aktive". Forsøkte å bare trykke "Endre annonse" for å få dem aktive igjen, men det gikk ikke. Jeg må altså legge dem inn på nytt? Har jeg rett?

Dette leder meg til det avsluttende spørsmålet; Dersom jeg legger inn en annonse som jeg betaler 5 kroner for og andre melder den som useriøs (selv om den ikke er det), om det så er dagen etter at jeg har lagt den inn, så må jeg altså betale 5 kr på nytt for å få annonsen ut igjen? Og igjen og igjen?

Håper jo såklart at systemet har blitt bedre nå, for hvis ikke, så er det nødt til å bli det! Jeg har "funnet meg i" at jeg måtte følge med på om annonsene mine fortsatt var aktive, eller om de var blitt "satt ut av drift", fordi jeg tross alt ikke hadde betalt noe for dem. Dersom man skal betale for en tjeneste, så er samme opplegg ikke holdbart...

Edit; Skrive-feil..

Drep ikke fluen på din venns panne med øks....
Redigert av - Spendas den 26/06/2007 08:02:34 Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  14:17:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

For å stoppe useriøse rubrikkannonser må man nå verifisere hver rubrikkannonse som man legger ut. Legger man ut flere rubrikkannonser må man også verifisere hver og én. På denne måten hindrer vi at det blir lagt ut mange like useriøse rubrikkannonser som flommer hestemarkedet..

Nå som man må verifisere hver rubrikkannonse på denne måten har vi skrudd av en del rubrikkannonse-filtre. Slik at rubrikkannonsen din blir ikke borte uten videre lenger.

Vi tror at på denne måten blir rubrikkannonsene på hestemarked.no mye mer seriøse! :o)

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  16:17:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott! At det blir mer seriøst er bare supert, så lenge det "går begge veier"!

Takk for raskt svar!

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  20:15:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men antallet annonser har gått veldig ned ser jeg....
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  22:12:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det har jeg også lagt merke til... Det er jo fryktelig synd.. Samtidig har det jo til tider vært ENORMT irriterende med 10-15 like annonser på rad, evt samme annonser med ulik overskrift, "historier" og svar til de samme historiene osv osv...
Samtidig er det jo synd at man mister annonser, skjønner jo at folk er mer tilbakeholdende med å legge ut annonser nå.. (jeg er det ihvertfall...)

Vanskelig å velge mellom to "onder"...

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/06/2007 :  13:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enormt mye mindre annonser!!! Det er lagt inn kun en ny annonse fra kl 9 i går kveld til kl 13 nå i dag... Lurer på om dette var en dårlig ide jeg. Det var jo det som var kjekt, nettopp å sitte og trykke og lese annonser, men nå er man jo ferdig på 1 minutt, og man surfer videre til neste nettside....
Gå til toppen av siden

Tico_og_Enya

» VIP

Skrevet - 06/07/2007 :  20:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja..det var ekstremt lite..hadde liksom et slikt rituale at jeg måtte lese annonsen:P nå er det jo så og si ingen
Gult er kult;) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/07/2007 :  22:48:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hvorfor ikke heller ha godkjenning av annonser før den blir lagt ut.
sånn som er finn.no

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  11:32:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg gidder ikke å legge ut annonse her om jeg må betale. Det er kanskje bare 5 kr, men annonsen vil havne nederst, bak alle de profilerte annonsene, der de færreste ser. Ikke vil jeg betale 29kr eller hva det nå er, når jeg kan, for samme pris, legge ut annonse på finn.no, der jeg tror flere leser og svarer.

Gjerrig kanskje, men uansett. Som Tigull sier, jeg syns heller dere burde prøve å få godkjent annonsene

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 07/07/2007 11:34:02 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 07/07/2007 :  16:07:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Slenger meg på. Greit å betale for en annonse, men hva er poenget med profilerte annonser når det er så mange, at de vanlige annonsene havner nederst? Og hvis dere nå legger om annonsene, hvorfor ikke lage siden litt mer ryddig og oversiktlig?

Nei, jeg kommer ikke til å betale for å legge ut annonse her, holder meg fra nå av til finn.no

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/07/2007 :  22:13:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eller Dyrenett.no, som fremdeles har gratis annonser... Der har det øket noe veldig etter det nye betalingssystemet her...

Godkjenning hadde vært et fint system istedenfor betaling.

Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 08/07/2007 :  00:14:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig!
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 14/07/2007 :  03:17:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, nå har det jo minket noe ENORMT her, de første dagene var det ikke SÅ lite liv på annonsefronten...

Enig i dette med de profilerte annonsene, er vel litt mye med 29 kr, og å betale 5 kr for en annonse som ingen noengang kommer til å se er det vel ingen som gidder...
At man må ut med en femmer, og annonsen da blir SETT, kan man jo leve med. Men 29 kr er tross alt dyrere enn Finn.no, og jeg tror nok INGEN annonsesider kan konkurrere med dem på antall treff - i tillegg til at de har den "tipse-tjenesten" som gjør at annonsene når ut til enda flere. Så der er det liksom ok å betale 25 kr...

Godkjenning kunne jo vært en idè, dersom det finnes ressurser til det, da, men hvis ikke kunne det ihvertfall vært bare èn kategori annonser til en billig penge...

Synes nå jeg!

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2007 :  23:03:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Når man leter etter hest så ser man de fleste annonsene skal jeg si deg;)
Men det er overskriften som teller mest.
Man har jo søkefunksjonen og.
Hadde de bare hatt ett system liknende de danske salgssidene så hadde man faktisk kunnet funnet en interessant annonse som matcher det man leter etter også!

At man kan søke på en side der man fyller inne relevante ting som:
alder, bruksområde, nivå, kalblod/ varmblod, kjønn og høyde.
Og lettere måte å se bilder på.

Det nytter ikke lengre å unnskylde seg med at hestemarked er en side som drives på frivillig basis og er en gratis tjeneste, For nå betaler vi faktisk!

Så hvis de nå hadde høynet prisen på annonsene til en jevn pris uansett annonse for en stund og så brukt pengene på å lage et oversiktlig nettsted med RELEVANT reklame på som er på PASSENDE steder. OG en brukbar kjøp og salg funksjon.

Så hadde det kanskje blitt større trafikk alikevel??

unnskyld meg. Er bare litt lei av "amatør -opplegg" når det gjelder annonsering for hest og reklame...

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2007 :  00:41:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
www.hest.no har jo begynt med gratis annonser nå.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.