hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjording på for, ø. tips til å finne!:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Fjording på for, ø. tips til å finne!:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

marianlg
» VIP

Skrevet - 25/06/2007 :  23:12:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pøver å få tak i en fjording på helfor fra august. Følger med på alt av annonser på ulike nettsider, men synes ikke det ligger så mange.. Har ikke satt inn annonse selv enda, venter på bekreftelse på at jeg får den aktuelle stallplassen først.. Tar gjerne i mot råd og tips, om noen vet om noen plass å få tak i en fjording e.l Da hadde jeg blitt kjempeglad!!!!
Redigert av - marianlg den 25/06/2007 23:18:35

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 25/06/2007 :  23:46:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må det være fjording? Hvis det er en rolig type hest du er ute etter, finnes jo mer å velge i, blandt Kaldblods, Nordlands/Lyngs-hest, Islender osv.

Syns stadig at det står Fjordinger på for, jeg. Regner med at du sjekker finn.no.

Kanskje sånne bedrifter som driver med fjellridning har en fjording eller to som trenger forplass etter sesongen?
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 25/06/2007 :  23:47:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må det være fjording? Hvis det er en rolig type hest du er ute etter, finnes jo mer å velge i, blandt Kaldblods, Nordlands/Lyngs-hest, Islender osv.

Syns stadig at det står Fjordinger på for, jeg. Regner med at du sjekker finn.no.

Kanskje sånne bedrifter som driver med fjellridning har en fjording eller to som trenger forplass etter sesongen?
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 25/06/2007 :  23:48:50  Vis profil  Svar med kopi av melding

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 25/06/2007 :  23:50:26  Vis profil  Svar med kopi av melding

Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  02:05:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sorry - jeg fikk tre ganger melding om at svaret ikke hadde blitt registrert..... Gå til toppen av siden

marianlg
» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  08:28:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei må ikke være fjording sånn absolut.. men ha hatt det før, og ridd andre hester i mellomtiden, og så ble det slik at jeg begynnte å ri fjording igjen, og stortrivdes m d igjen!!! Men kaldblods er absolut et bra alternativ. Sjekker vel alt av nettsider, men er det noen som vet om noen staller/rideskoler/rideleirer som setter bort hester utenfor sesong ?? Gå til toppen av siden

marianlg
» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  14:10:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
BLi verfatll kjempetakknemlig for alle tips jeg kan få.. så skriv i vei:D Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 26/06/2007 :  20:51:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du sett på:

www.hestemarked.no

www.finn.no

www.dyrenett.no

www.hest.no

www.zett.no

Tror ikke jeg har fler nå
Gå til toppen av siden

marianlg
» VIP

Skrevet - 27/06/2007 :  12:17:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm.. sjekket alle disse hele tiden hehe.. På dyrenett er det veldig mange som ø hest på for, men ser at mange av disse er veldi gunge, så om jeg setter inn som er voksen med erfaring tror jeg kansje jeg vil få respons?? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.