hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvorfor er så mange debatter sletta?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 hvorfor er så mange debatter sletta?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2007 :  13:47:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg har drevet å søkt etter debatter før som jeg har funnet,men nå er det veldig mange som er slettet.hvorfor det??
å nå snakkker jeg ikke om de usaklige debattene.dessuten stemmer ikke de tallene på hvor mange som har skrevet i debattene heller lenger,da dere har sletta nesten alle debattene på noen forumer.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  06:41:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sikker på at du søker riktig? Eller bruker du bare treff fra de siste 60 dagene eller noe?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  08:23:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kanskje det bare er ryddet på siden for og få ting til og gå fortere?
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  08:50:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
søkte på riktig treff,men mulig de har hatt en skikkelig opprydning samtidig som da hesteforum kom opp og mange medlemmer her ble borte.for det er etter det jeg ikke finner dem igjen:(
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  10:00:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei... hvilke debatter leter du etter?? Er du forreten på FH? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2007 :  11:59:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvilke debatter leter du etter? Jeg har ikke merket noe til at noen har forsvunnet.. Vanlig "feil" når folk etterlyser debatter, er som Mari^_^ sier, at en kun søker i intervallet på de debattene som har vært aktive siste 60 dagene.

Bruker du søkefunksjonen, eller etterlyser d udebatter under hvert enkelt tema? I begge tilfeller skiller man på hvor gamle debattene er, og for hver tema finnes det også flere sider.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 15/06/2007 :  10:39:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg finner ikke igjen "Forrytter som skuffer"... Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2007 :  03:22:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
når jeg gikk inn på forumene så hadde den stilt seg inn på emner innen 60 dager automatisk.(ikke søkefunksjonen altså)ikke rart mye var "borte" da.Men uansett finner jeg ikke igjen en debatt om utstyrpuss og en om skumle opplevelser med deg og hesten.får bare fortsette og lete da..
Marianne:ja,jeg er på hesteforum.Hvordan det?

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2007 :  07:05:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg finner ikke igjen "Forrytter som skuffer"...

Opprinnelig postet av Tina_Marie

Ut fra tittel på debatten tipper jeg at denne debatten kan ha gått over streken. Enten at debattstarter selv kan ha fått den slettet, eller at andre mener at den har gått på personangrep. Har man en forrytter, og starter en slik debatt, kan vel ikke vedkommende være "hvem som helst".

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2007 :  22:20:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
eh,nå kom jeg på hvem jeg lette etter fra begynnelsen av egentlig.
Den med Ane plusspluss som hadde kjærlighetsorg,så ble de sammen igjen til slutt.
kan noen hjelpe meg å finne?

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.