hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slke på byer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 slke på byer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tina_Marie

Skrevet - 11/06/2007 :  10:17:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Synes det burde gå ann å søke etter byer når man søker på vip-ene. altså at man kan sette en by som sted så kommer det opp profiler fra denne byen om dere skjønner?

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2007 :  17:09:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Det er nå vertfall fylke-kategori, men det viste du gjerne?
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2007 :  00:34:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg savner nå at det går an å søke i teksten i vip'en jeg.. Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 12/06/2007 :  18:13:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Ragnhild... Da kan man finne igjen hester man har ridd på for kjempelenge siden - da de fleste skriver "hester de har vært borti" i teksten.... noen ramser også opp alle hestene som står oppstallet på stallen sin , og da er det veldig enkelt å finne igjen hester man ikke har sett på llenge osv... Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 12/06/2007 :  23:02:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
har sett det med fylke ja, men synes det skulle gått an å søke på byer også Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2007 :  07:37:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Byer og søke i teksten ja. Er plagsomt når jeg leter etter folk å bare kunne søke på brukernavn/navn.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2007 :  21:14:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Enig med de andre her inne. Savner sårt "frisøk" på VIP. Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 24/06/2007 :  13:23:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

I dag kan man kun søke på fylke, da det er et obligatorisk felt som alle legger inn.
Det å søke i fritekst skal jeg undersøke om er mulig å få tilbake.

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/06/2007 :  00:58:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig med Ragnhild... Da kan man finne igjen hester man har ridd på for kjempelenge siden - da de fleste skriver "hester de har vært borti" i teksten.... noen ramser også opp alle hestene som står oppstallet på stallen sin , og da er det veldig enkelt å finne igjen hester man ikke har sett på llenge osv...

Opprinnelig postet av Royal-X

Jeg savner også det å kunne søke på ord i teksten, feks hestenavn som dere nevner. Før var jeg innom på mange viper hver dag og kikket -Aha! er det hun som eier den hesten nå ja osv osv...

Håper den funksjonen kommer tilbake

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.