hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tisser på høyet sitt?! hvorfor i all verden?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 tisser på høyet sitt?! hvorfor i all verden?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 07/06/2007 :  15:10:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Ene hoppa jeg har, gjør det her, hver gang hun blir fora ute med høy, spiser hun litt av en haug, så steller hun seg over den og tisser, siden hun da er hoppe, er det ikke så ofte hun treffer selve høyet, men allikevel! Så går hun til en annen haug og spiser av den, skjønner det godt, hun vil jo ikke ha høy som er tisset på.... Inne i boksen prøver hun å på det samme... Hvorfor i all verden driver hun med dette?
When you are on a great horse, you will have the best seat you will ever have.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1874

summer

Skrevet - 07/06/2007 :  18:37:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ekkelt må vite, når tisset spruter på beina ;)

Vi anbefale deg og få høyet opp av bakker. KAsser laget av paller og pallekarmer er enkelt og genialt :)

Redigert av - summer den 07/06/2007 18:38:33 Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 07/06/2007 :  20:43:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Markerer "dette er mitt høy" tror jeg... Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2007 :  11:05:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Ene vallaken som stod sammen med hoppa jeg hadde prøvde seg på dette. Han gjorde det et par ganger, men hoppa mi var sjefen, så hu jagde han bare bort fra det høyet som ikke var tissa på. Han gjorde dette bare et par ganger, for jeg tror han kom frem til at det var bedre å få litt sprut på beina enn å måtte spise høyet han hadde tissa på. Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2007 :  17:10:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Vi har et lignende "fenomen" her hjemme. Inne i leskuret til hesta er det alltid masse frisk halm. Selv om hestene har hele luftegården og ta av så går de alltid inn i leskuret for å tisse i halmen der. Hvorfor vet jeg ikke, men det slår aldri feil. Når hestene har blitt trent og blir sluppet inn i luftegården sin igjen setter de kursen rett mot leskuret for å tisse. De har også et eget hjørne i luftegården som de slipper avføringa si på, så sånt sett er det ganske lett å møkke der ute.
Har selv lurt på hvorfor de i alle dager absolutt skal urinere inne i leskuret når de har DEN store plassen ute de kan gjøre det på.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Ravelus

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2007 :  10:58:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRavelus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRavelus  Svar med kopi av melding
Ponnien min sto på transport fra Danmark uten halm/spon/ og her hadde hun tydligvis tisset. Dette førte til at hun ble "redd for" å tisse fordi det var skummelt å bli sprutet på bena. Etter som om ting roet seg. (hun fikk urinstein og div) så begynte hun å tisse som normalt igjen. Men da tisset hun alltid inne og jeg har knyttet dette opp mot den sammenheng at hun er redd for å tisse der det ikke er underlag som tar av for "trykket". Inne i boksen spruter det jo ikke opp etter bena hennes, fordi der er tykt lag med spon =) Kanskje gjør din de samme
Dont Follow Me,
I`m Lost Tooo...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.