hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Info om Chablis???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Info om Chablis???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

stine131

» VIP

Skrevet - 29/05/2007 :  19:58:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søker info om en hest ved navn Chablis.

Han stod i Holmestrand for omtrent 5 år siden. Vet ikke hvilken rase han er, men han er VELDIG stor og lys brun. Han kan være født i danmark eller tyskland rundt 1992-94. Varmblodstype, brukt til sprang, men mest dressur. Tror han hadde noen luftveisprobemer, så det var visst snakk om at han skulle selges til området rundt Røros?? Vet desverre ikke mer om han, men supert om noen kjenner til ham, og kan gi meg litt informasjon

kløver-elin

Skrevet - 18/06/2007 :  17:27:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! jeg var borti en hest som het Chablis da jeg gikk på storsteigen vgs i Alvdal 2002/03. Da var det lærlingen som jobbet på skolen som eide han. hun har solgt han igjen for lenge siden, men kanskje hun kan hjelpe deg et skritt videre på veien. send melding eller skriv på vipen min så kan jeg gi deg navnog nr til hun som eide han da.

vet ikke om det er den samme hesten, men denne var hvertfall også stor og lysbrun. vi kalte ha "Elgen" for han var så stor!:) og alvdal er jo ikke så langt unna røros, så høres ut som den samme hvertfall:)
Gå til toppen av siden

Emilie-Phileas

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2007 :  11:35:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmilie-Phileas  Svar med kopi av melding
hei :) jeg passet en hest som het Chablis 51 i fjor. En stor hest, brukt til sprang.. Eies av Jeanette Faane. Hun har VIP her inne!! Mulig han blir kalt Elgen, siden han er stor... Men nå går det vell i Chabby..og Chabbe. :) Hest på 18 - 19år nå vell,, Har bilde av han i galleriet tror jeg :)
Emilie-- Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2007 :  16:20:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei. Familien min hadde en varmblods/kaldblods blanding for ett par år tilbake som het Chablis.

Er bilde av han på Vip'en min. Er han det er bilde av som hesten min, har ikke fått byttet enda.
Ja er ikke sikker på om det er han, men du kan jo alltids sjekke.

:)

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.