hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg anbefaler Grorud Gård
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Jeg anbefaler Grorud Gård
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MieuxDuMonde

Skrevet - 29/05/2007 :  19:02:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler Grorud Gård på det sterkeste!
absolutt verdt å ta en tur dit :D

har ridd der siden 1998 ca, og vært på rideleir der.
denne rideskolen er en korslig går i Andebu like utenfor tøsnsberg, det høres kanskje litt rart ut men bare å kjøre dit er en opplevelse for seg selv. Først kjører du et stykke oppover grusveier, så blir du plutselig omringet av bøkeskog som er kjempeflott om sommeren, deretter kommer du til Grorudvannet som er kjempefint å bade i ! SÅÅÅ er du der !! paradiset for både hest å rytter: GRORUUUUD GÅRD

De har vell drevet rideskole der siden 1989, og gården består av, en stor stall, der de fleste hestene befinner seg, med stort oppholdsrom over
(salen), en liten stall, der shettisene og privathester oppholder seg, ridehus, ridebane og store fine beiter..

Grorud har altså en helt fantastisk natur rundt seg, de beste turminnene mine er helt klart fra rideturene derfra.

Det som også er så flott med rideskolen er att de behandler hver enkelt hest som en hest og ikke som en maskin, det er ca 30 skolehester der og det er akkurat passe, hadde det vært så mange flere hadde det ikke blitt en rideskole (da hadde det blitt en konsentrasjonsleir)

www.grorudgard.no
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.