hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Virkninger/bivirkninger av akupunktur
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Virkninger/bivirkninger av akupunktur
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sniff2

Norway

Skrevet - 02/05/2007 :  18:30:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har hesten min vært under behandling i ca 3-4 dager. De to første dagene svetta han så det rant av han bare han så ut vinduet i stallen.
3 dagen var han så heit at det nesten ikke var mulig å sitte på han pluss at svetten rant så snart han rørte litt på seg. Vondt/øm i bringa er han også blitt, på den ene sida. I dag er det diarè som rår.

Er/kan dette være en normal reaksjon på behandlingen eller kan det være noe annet/galt?

Vil gjerne høre om andres erfaringer med akupunktur.

sivjune

» VIP

Skrevet - 09/05/2007 :  21:48:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hatt akupunktur på hesten min et par ganger, ikke som direkte behandling, men som oppfriskende og forebyggende. Opplevde ingen bivirkninger i det hele, hesten var akkurat som normalt..

Synes det høres ganske rart ut slik du beskriver.. men kan jo være individuelle reaksjoner..
Gå til toppen av siden

sivjune

» VIP

Skrevet - 09/05/2007 :  21:50:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hatt akupunktur på hesten min et par ganger, ikke som direkte behandling, men som oppfriskende og forebyggende. Opplevde ingen bivirkninger i det hele, hesten var akkurat som normalt..

Synes det høres ganske rart ut slik du beskriver.. men kan jo være individuelle reaksjoner..
Gå til toppen av siden

Me & Mie Amigo
» VIP

Skrevet - 20/05/2007 :  01:19:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann. Har for tiden akupunktur på hesten min. Har har fått behandling en gang i uka de tre siste ukene. Får ikke gjøre noe annet med ham enn å longere eller tømmekjøre, noe som han gir sterkt uttrykk for at det kjeder ham. Han får ikke ut nok energi og tar dette dessverre ut ved å være en skikkelig bølle.
Har ikke opplevd svetting, men fikk beskjed at han kunne få diare. Tror kanskje jeg skal avbryte behandlingen da jeg føler han ikke blir "bedre" siden han er mer elle mindre frisk allerede. Ingen vits og behandle en frisk hest!! Skal også få en veterinær til å se på ham i tillfelle. Synes det er vel og bra med eqiterapeuter, men til slutt så bør veternæren vite best.
Gå til toppen av siden

oregon

» VIP

Skrevet - 20/05/2007 :  19:53:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vetrinærer er førsteprioritet uannsett.Alternativ behandling kommer i andre rekke.

Eva Aut.hestemassør og Laser terapaut
Gå til toppen av siden

sniff2

Norway

Skrevet - 26/05/2007 :  00:52:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har avsluttet akupunkturbehandlinga da ikke synes noe har forandret seg særli. Annet enn at han er blitt fryktelig redd nåler/sprøyter.

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2007 :  21:15:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Hvis du snakker med behandler vet nok sikkert han/hun hva de mest vanlige bivirkningne er
Beate & Alger Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.