hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - dekken!!!!???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 dekken!!!!???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sharma
» VIP

Skrevet - 31/12/2003 :  01:35:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei alle sammen!!
lurer på hva dere mener om dekken.
Har en kald blods traver,lett døl.Hun har gått med dekken på seg før jeg fikk henne,og jeg spanderte et dekken på henne,men så er det ei i stallen som mener hesten min ikke trenger dekken.og kommer med den ene unnskyldingen etter den ene.hun nekter å ha dekken på hesten min,hva skal jeg gjøre??men jeg har gitt besjed at hu skal gå med det ute,får det sier han som eier henne.De 2 andre i stallen er enige meg meg,de har alttid dekken på ute.Ei venninne av meg har 15 islands hester,og hun har samme type dekken som jeg,og mener at det er bra.jeg vil gjerne høre synspunktene til andre her.
Hesten min er 12 år og driver å hoster og nyser litt.

ha en god jul og et riktig godt nytt år.....

xxxx

Skrevet - 31/12/2003 :  01:56:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Du er på feil side,gå inn på utstyr,der har vi diskutert dette.
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 31/12/2003 :  11:18:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri hørt om en hest som har tatt skade av å gå med dekken om vinteren. Jeg vet derimot om flere hester av mange raser som har blitt syke av og gå uten!!....Legg dekken på hesten din du, og ikke bry deg om hva ande mener. Siden hesten hoster litt høres det ut som om hun trenger det. Gå til toppen av siden

Spinnvill=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2004 :  18:56:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis hun som ikke vil ha dekken på hesten din jobber i stallen, og ikke tar på hesten dekken selv om du har sagt det, må du si i fra ordentlig, for det er du som bestemmer hva hesten skal ha på seg. Du kan kanskje si i fra til arbeidsgiveren hennes hvis hun ikke hører på deg!

En hest tar ikke skade av å stå med dekken!

Kenzo - diamanten<3
Gå til toppen av siden

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2004 :  19:16:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om hesten din trenger dekken (og jeg skulle ikke se hvorfor ikke om den hoster) må den da få stå med det! Hun som du nevner har ingen rett til å nekte å ta på dekken på hesten! Det er jo litt egoistisk av henne!
Jeg vet om kalblodstravere som står med dekken både inne og ute så...

Du må si i fra så du blir hørt!

Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2004 :  15:57:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
jeg suns du må se på pelsen til hesten:D hun jenta trenger ikke å bry seg! dte er ditt valg om hetsen din skal gå med dekken. jeg suns det er bra med dekken,kommer til å bruke det på min hest. det skader vertfall ikke! men viss hesten din begynne rå fryse når den står inne så bør du kansje ha etinnedekken også... men det må du jo netsen se ann selvlykke til
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.