hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vet noen om Silver King's Bakrund?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 vet noen om Silver King's Bakrund?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marisamuelsson

» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2007 :  18:40:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarisamuelsson  Send %s1% en ICQ meldingMarisamuelsson  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarisamuelsson  Svar med kopi av melding
hei=)

jeg har en fjording på for som heter silver king, han er blakk og ble født i 1987..har ingen navn eller opplysninger fra da han var yngre=(
vis du vil se ossen han ser ut nå så ta en titt i galeriet på vipen min=)

Love is all you need<3

< mg src=C:\Documents and Settings\DESamuelsson\Mine dokumenter\Mine bilder\2007\Hytte_tur_12_01>

McOogCo

» VIP

Skrevet - 15/04/2007 :  17:32:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei hei :)
hvis det er samme silver king som kommer fra tr.heim, så gikk han i rideskolen i mange, mange år :) husker han ble solgt til nord-norge.
tror han gikk i skolen iallefall 5 år, var når Sivert Aune eller Hege Krokum eide bratsberg ridesenter. du kunne hørt med dem :)
de vet garrantert hvor de kjøpte han fra. kan hende han ble kjøpt opp av selve klubben før det ble privateid, men tror det var sivert som kjøpte han :)
håper dette hjelper deg litt iallefall ;)
har masse bilder fra når jeg/vi var yngre med silver :)
Gå til toppen av siden

Ragnhild-Sylvfaks

» VIP

Skrevet - 23/04/2007 :  01:46:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg er venninne med silje (som svarte over), og husker kanskje litt bedre enn henne;)

Silver King kom til Rytterklubben i Trondheim i 1990. Rytterklubben bygde et nytt senter, som nå heter Bratsberg Ride- og treningssenter, dette året. Jeg har blitt fortalt at silver ble kjøpt inn som rideskolehest når senteret ble åpnet.

Senteret ble eid av klubben, og jeg vet ikke hvem du kan ta kontakt med for å finne ut hvor han ble kjøpt fra. Senteret skiftet eiere etterhvert, og Silver ble værende som rideskolehest frem til han ble solgt nordover (Kanskje til hans nåværende eier?). Tror jeg har hørt et rykte om at han ble kjøpt fra Anders Lefdal, som driver med salg av hester på østlandet....men dette er jeg ikke sikker på.

Skolehestene hadde forverter 3 dager i uken, og om du vil finne ut mer om ham ville jeg ha prøvd å tatt kontakt med disse. Den som hadde Silver på for da jeg begynte å ri på senteret i 1992 var Ingrid Dragsund (hun er vel nå 27 år, og jeg tror ikke hun driver med hest lengre). Etter dette hadde Tonje Østerlie ham på for til han ble solgt. Tonje har vip her på Hestemarked.

Dette er alt jeg husker av Silver, foruten at han var en snill, flink og koselig fjording da:)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.