hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 bilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 10/04/2007 :  16:11:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg klarer ikke legge bilder inn på galleriet mitt lenger, kommer bare opp noe error møl etter jeg har bekreftet at bildene er mine osv.

Kan dere vær så snill og fikse det?

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 11/04/2007 :  16:12:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ps, klarer heller ikke å legge opp bilder på forsiden. Selv om jeg følger oppskriften, får jeg bare firkanter. En gang i blant et bilde som deretter forsvinner neste gang.

Irriterende, gjør jeg noe feil?
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 12/04/2007 :  00:46:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hm,for at et bilde skal bli stående på forsiden av din vip, må det ha den adressen du la bildet ut i!

Om jeg fx laster opp i photobucket.com og bruker den adressen til bildet, kan jeg ikke slette det bilde fra photobucket. Da vil det bli firkant fordi bildet ikke lenger ligger på den adressen som er angitt i koden.

Det er desverre et problem med sånne animasjonssider. De bytter ofte domene navn og vipps er animasjonen/smilyen borte..blitt til en firkant,hehe.

Du må altså(som du sikkert vet)laste bildet opp et sted hvor du vet at du har det trygt:)

Jeg bruker photobucket eller bare adressene vi har her på HM for å legge bilder på forsiden av vipen:)

Det er bare og sende meg PM om du trenger mer spesifikk hjelp ;)

PS: Bildet som står i firkanten på vipen din er ikke en gyldig adresse,så enkelt er det :)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

honni_korn

Skrevet - 14/04/2007 :  21:44:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg klarer ikke legge bilder inn på galleriet mitt lenger, kommer bare opp noe error møl etter jeg har bekreftet at bildene er mine osv.

Kan dere vær så snill og fikse det?

Opprinnelig postet av Stall-Vinga

Jeg får også opp en slik error melding. Irriterende, da jeg har en del bilder jeg skulle ønske jeg kunne lagt inn..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.