hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Grøntkort og rideknappen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Grøntkort og rideknappen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  20:28:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Altså, hva trenger man grønt kort og rideknappen til? Jeg vet jo at du må ha sånt til stevner, men til hvilke stevner? Og hvor får du tak i det? Og hva er forskjellen?
"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  21:00:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Du trenger ikke grønt kort på klubbstevner, men alle over det.
Snakk med rideklubben din så hjelper de deg med å få tatt kortet.
Rideknappen (5) er en del av hele det grønne kortet.

(Kan ikke forklare, men håper du forstod)

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  10:46:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Ja jeg forstod, men jeg er med i rideklubb, jeg vet bare ikk ehvilken! LOL

Jeg bodde i Bergen før og gikk på Bergen Rideskole (Sletten). Der var jeg medlem og fikk Hestesport-bladet. Senere flyttet jeg til Øystese og red på rideskole der. Der har de en rideklubb som heter Øystese ride- og kjøreklubb. Men jeg fortsatte å få det bladet, så er ikke sikker =S

"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 08/04/2007 :  11:34:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Du får snakke med de så finner du det ut!
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 15/04/2007 :  17:45:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regner med du får bladet av bergen hesteklubb eller hva det hette. Så lenge du ikke har meldt deg ut, er du medlem. Og så lenge du ikke har meldt deg inn i Øystese rideklubb-så er du ikke medlem der.
Meld deg ut av bergen rideklubb og bli medlem i Øystese rideklubb. (visst du skal bo i øystese en stund).

Og forresten så har ejg vært i øystese mange ganger, pappa bor i Ålvik ( litt utom tema men;)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.