hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stallplass på fjordane
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 stallplass på fjordane
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

katriiine
» VIP

Skrevet - 05/04/2007 :  17:45:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
vurderer å søke på fjordane folkehøyskole, og har lyst til å ta med egen hest. er dte noen so vet hva det koster å ha med egen?

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 05/04/2007 :  18:07:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Flere tråder om dette fra før, se de andre fjordane-debattene:) Men jeg kan likevel svare kort:

-Senteret: 3175,- pr. mnd for hest i boks, litt billigere for ponni/fjording og på spilt.
-Ivar Os: Stall rett i nærheten av Senteret, noe billigere leie, men man må kjøpe hallkort(475/mnd) for å ha tilgang til ridehallen og utebanen.
-Kallastallen: 800,-/mnd, inkludert hallkort, men ingenting annet.

Dette er de tre stallene nærmest senteret, ligger også endel privatstaller litt liengre unna, som er noe billigere.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2007 :  20:25:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
På senteret fikk jeg opplyst at det koster 3400 kr i måneden.
Hos Ivar koster det 2500 kr i måneden.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 07/04/2007 :  00:17:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er praktisk å ha hesten på senteret siden all undervisning foregår der, slipper å gå mye frem og tilbake...etc.
Men om man har hester som er litt vare, lettpåvirkelig eller rett og slett bør ha det rolig er stallen til Ivar bedre.
Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 07/04/2007 :  09:06:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg har fått kontrakt på senteret,i min står da 3300 kr i mnd?Har fjording med..Korfor har folk fått oppgitt så utrolig ulike beløp? Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  12:35:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kan hende det har blitt en økning i stalleien i forbindelse med ny ridehall, seminstasjon, nye paddocker, ny hingstestall osv. Før var full leie på 3175, men jeg får reduksjon siden jeg kjøper kraftfôr selv. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2007 :  20:24:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, det var litt rart ja, men kan hende det koster mer å ha med kaldblods siden den spiser mer??

Ellers så skal jeg uansett ha hesten hos Ivar og der har alle samme prisen som jeg har forstått ut ifra de jeg har pratet med. Hesten min trenger å være mye ute og ro rundt seg og da falt valget lett på stallen hos Ivar.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 09/04/2007 :  22:08:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
På senteret har man fire kategorier:
-Fjordhest/ponni på spilt
-Fjordhest/ponni i boks
-Stor hest på spilt
-Stoor hest i boks

Det er egne priser for hver av disse.
Som Marte har nevnt går det ann å kjøpe eget kraftfor (eller annet man trenger) og få redusert prisen tilsvarende etter avtale.
Hvor mye hesten spiser går ikke nødvendigvis på rase, vet om fjordhester som får mat i lange baner i forhold til de man skulle tro burde ha mye mat.
Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 11/04/2007 :  14:29:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men eg har høyrt ein gong at fjordhesta får rabatt på senteret,stemme da?korfor e prisen min då 3300 pr mnd? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.