hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal på fjording??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal på fjording??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sweeteyes

» VIP

Skrevet - 03/04/2007 :  23:20:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hjelp meg, anyone.. Skal finne sal til min nyervervede fjording, og har prøvd JC araberhestsal, den var perfekt i vidde(33) og helt hærlig å ri i, men for svai.. Hvilke saler har dere på deres fjordinger, og har noen tips om saler som er pittelitt rettere enn Jc sine, eventuelt en av deres saler som er litt rettere enn araberhestsalen?

Marita_Enghild

» VIP

Skrevet - 04/04/2007 :  00:13:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
JEg hadde før en Stubben Siegfeird CS. Men solgte den å kjøpte meg en Wintex allround sal
Er en Fjording jeg har
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 05/04/2007 :  09:15:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
jeg bruker horsesaver på min fjording. utrolig god sal hvis man vil ha en sal med god støtte. husker ikke hva den heter i fullt navn, men det er horsesaver
Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly
Redigert av - -RosaLind- den 05/04/2007 09:17:57 Gå til toppen av siden

SeljesetLucy

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2007 :  10:27:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSeljesetLucy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSeljesetLucy  Svar med kopi av melding
ej bruka Sigma sin
Seljeset lucy<3 Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 05/04/2007 :  12:16:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Globus Loke allroundsal til min. Er veldig fornøyd med den! Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 06/04/2007 :  12:40:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
har en husar lemetex sal til min fjording som ligger perfekt på han.
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

sweeteyes

» VIP

Skrevet - 06/04/2007 :  13:59:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regner med at stubben osv blir for svai siden JC salen va for svai, så derfor tenkte jeg på en trainers.. Har hørt at disse ligger godt på de fleste fjordinger, men er ikke sikker.. Har også tenkt på Globus sin, ja:) Hvordan er disse i bomvidde? Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 06/04/2007 :  14:54:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svarer angående Globussalene: Jeg hadde Fossum til å se på Ronja og finne en sal som passet. Jeg hadde mest lyst på en brukt sal, da det var mest økonomisk for meg. Han tok med det han hadde, av alle slags brukte saler og merker. Men jeg fikk beskjed om at hun var såpass bred at jeg hadde egentlig ikke annet valg enn å kjøpe en Globus, da de var de eneste salene som ha stor nok bomvidde. Kunne selvfølgelig fått spesialsydd sal fra diverse abdre merker, men da hadde det kosta meg bortimot 15 000 og oppover. For meg er det ikke verdt det, så vi endte opp med en Globus sal med 36 i bomvidde. Vet ikke hvor smale de minste str er, men Globusen kommer opp til 38 i bomvidde.

Min fjording er bred ja, men likevel er hun en smalere type enn mange andre fjordinger og enkelte andre raser Det var min erfaring.
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 06/04/2007 :  15:34:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
En Trainers sal kan sikkert ligge bra på en fjording som er rett i ryggen, tror du må ha en med vid bom. Gå til toppen av siden

sweeteyes

» VIP

Skrevet - 07/04/2007 :  12:16:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jalla:
Jeg så bildet, og var jo en pen sal:) Problemet er at jeg bor slik at jeg må få sendt salene, og så prøve dem. Har jo en super equitearapaut som hjelper meg da, det er godt å ha kyndig hjelp når man velger sal.. Prinsen har brukt vid i alle salene vi har prøvd, så jeg får vell kansje kontakte fossum og høre hva de sier:)
Gå til toppen av siden

:o)

Skrevet - 07/04/2007 :  12:46:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en JC saphir dresursal nå. Sitter godt på min,men får se når han blir litt bedre muskelsatt hva som skjer... Gå til toppen av siden

krøllalfa

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  19:29:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekrøllalfa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekrøllalfa  Svar med kopi av melding
har en Griffin cob allroundsal (Thorowgood) til min fjording
Knallsal, veeldig god Desverre har den blitt aaltfor stor til fjordingen min (ekstra vid) , så jeg må selge den.. Skal kjøpe en Trainers Cross Country prøde en Trainers Full Contact sprangsal på henne for noen dager siden, og den lå perfekt (bomvidde: M)! Forelsket meg helt i den salen.. Men siden jeg skal trene dressur og sån også, skal jeg ha en allround, så da faller valget på Trainers, uten tvil

Jenka, you'r my everything <3 Gå til toppen av siden

sweeteyes

» VIP

Skrevet - 08/04/2007 :  19:17:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det er jo mange brukte trainers saler som ser veldig pene ut! Men har også tenkt på det at alle var i strl M:) Fikk det ikke til å stemme, for de fleste fjordinger er jo ganske kraftige, så jeg satt og tenkte "Hvorfor er alle så små??" og var helt fortvilt, men kanskje de faktisk er litt store i strl? Ikke vet jeg, men har lyst til å prøve en Cross country. Hvordan er denne å ri i? Myk:)? Plasseser den rytteren rett? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.